Onko seksi teille vain seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Yhden illan juttujen ylistäjät sanovat, että seksi on vain seksiä ja sitä voi harjoittaa kenen kanssa vaan eikä tarvita mitään tunteita. Miksi sitten ette elää vapaassa suhteessa? Niin, että miehenne kanssa rakastelette ja muiden kanssa haette niitä kokemuksia seksillä ilman tunteita? Miksi se teitä haittais jos miehenne sekstais jonkun toisen naisen kanssa, sehän olisi VAIN seksiä!?

Yhden illan jutussa ei ole kummempia tunteita mukana, silloin seksi on mulle vain seksiä.
Parisuhteessa on mukana tunne, silloin seksi on enemmän kuin vain seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Yhden illan jutussa ei ole kummempia tunteita mukana, silloin seksi on mulle vain seksiä.

näin. ja parisuhteessa minä ainakin olen uskollinen kumppanilleni ja toivon häneltä samaa.

No jos oletettais, että minulla olisi parisuhde.... Niin joku känninen pano ei haittais, jos se jäis siihen, mutta suhde jossa olisi tunteita, olisikin jo pahempi juttu. Mutta jos valita sais, haluaisin, että toinen osapuoli olis uskollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

näin. ja parisuhteessa minä ainakin olen uskollinen kumppanilleni ja toivon häneltä samaa.

Niin, mutta miksei miehesi saisi parisuhteessa sekstata myös muiden kanssa, jos se olisi kerran vain seksiä? ja lisäksi RAKASTELLA sun kanssa.

minulle seksi ei ole koskaan ollut vain seksiä.kas kun minusta ei ole järkeä.,eikä se tuo aitoa tyydytystä jos kyse olisi yhden illan täysin tuntemattomasta ns.hoidosta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin, mutta miksei miehesi saisi parisuhteessa sekstata myös muiden kanssa, jos se olisi kerran vain seksiä? ja lisäksi RAKASTELLA sun kanssa.

mä vastaan. en haluasi sellaista miestä joka ilman tunteita vain jyystäisi jotain naista. ja että voisi sitä tehdä vaikka minua rakastaa. En sano ettenkö yrittäisi anteeksi antaa,mutta ei olis kylä se mies kenen kansa oon naimisiin mennyt jos niin tekis

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

mä vastaan. en haluasi sellaista miestä joka ilman tunteita vain jyystäisi jotain naista. ja että voisi sitä tehdä vaikka minua rakastaa. En sano ettenkö yrittäisi anteeksi antaa,mutta ei olis kylä se mies kenen kansa oon naimisiin mennyt jos niin tekis

Mutta olethan säkin sekstannut jonkun miehen kanssa joskus ilman tunteita? Olettaen, että olet harrastanut yhden illan juttuja? Seksin ja rakkauden ei mielestänne pitänyt välttämättä liittyä yhteen.

Pakkohan yhden illan jutuissakin on jotain tunnetta olla mukana! Miten sitä voi edes kiihottua ja nauttia seksistä, ellei ole mitään tunteita?

Mulle ainakaan seksi ei ole vain seksiä, yhden illan juttuja mulla ei ole ensimmäistäkään.

Mulla on noita yhen illan juttuja aikanaan ollut ja ei niissä tosiaan ole ollut tunteita mukana. Joskus ollut ok ja joskus ei. Parisuhteessa seksi aivan eri asia. Mulle ainakin, en muista tiedä...

Eiköhän noissa yhden illan jutuissa nimenomaan seksi ole vain seksiä, ei niissä ainakaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa ole mukana. Mutta ei seksiäkään ihan kenen vastaantulijan kanssa viitsi harrastaa, jotain kemiaa ja sähköä pitää olla olemassa. En kuitenkaan edellytä, että mies, jonka kanssa menen sänkyyn, kantaa myös hammasharjansa kylpyhuoneeseeni. Seksi voi siis olla vain seksiä, mutta voi siinä olla enemmänkin.

no mun mielestä se että harrastaa yhden illan juttuja sinkkuna toisen sinkun kanssa on täysin eri asia kuin se et sellaista harrastaa varattuna. minä sinkkuna harrastan yhden illan juttuja siksi että myös seksin nälkäni tulee jollain tavoin joskus täytetyksi, kun olen varattu saan tyydytyksen kumppaniltani. ei ole tarvetta hakea sitä muualta. ja yhden illan jutuissa pääsääntöisesti kumpikin tietää että nyt harrastetaan vaan seksiä ja muuta ei ole tulossa kun taas parisuhteesta jos hypitään muihin sänkyihin niin sillä satutetaan toista eikä yleensä seuraa mitään hyvää.

Yhteistyössä