A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin, mutta vanhemmiten muuttuva hormonitoiminta voi kyllä vähentää talintuotantoa ja siten vähentää ongelmaa.tai pikemminkin seborrea on ominaisuus. Pysyy siis läpi elämän![]()
Ihan tyypillinen seborrea eli rasvoittuva ja talin tulehduttama hilseilevä iho. Hiustenlähtöäkin siihen voi liittyä. Perushoitona päivittäinen pesu ja jos se ei riitä, niin apteekin ketokonatsolishampoo auttaa. Vaiva on yleensä parempi kesäisin, kun saa aurinkoa ja enemmän D-vitamiinia.rupee vähän niinku vituttamaan.
kun tänään kyllä pesin hiukset ja ne on vieläkin ihan puhtaan oloset. mut sit välillä kutittaa päänahkaa ja ihan pikkusen jää kynnen alle semmosta valkosta et oli se sitten hilsettä tai talia? ja kun harjasin ylösalasin hiuksia nii mustille housuille tippu vähän sellasia valkeita pieniä hippuja.
mun päässä ei oo mitään ihottumaläiskiä. ei muuallakaan kropassa.
mut kasvoissa iho on helposti rasvottuvaa sorttia ja näin ollen kukkii välillä myös ihanasti finneistä. ja sitten päänahka myös välillä ällösti rasvottuu. saa nähdä onko huomen aamulla yön jälkeen hiukset littanassa.
ja sit mulla on irronnu hiuksii aika paljon, eli toi päälaki paistaa.
joskus kuukautishäiriöitä. oon miettiny liittyskö toi hiustenlähtö sit hormonaalisiin juttuihin ja kilpirauhaseen, koska vajaatoimintaa suvussa esiintyy.
sit mulla on tosi mustat silmänaluset. en tiiä mistä johtuu.
mikä mulla on, tuleeko musta nyt kalju(