Onko se väärin jos musta tuntuu, että oon tosi kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kielo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kielo"

Vieras
Mulla on ollut hurjan isot itsetunto-ongelmat vuosikausia ja aviomieheni tavattuani on itsetuntonikin lähtenyt nousemaan. Olen vähän pyöreä, mutta vartalo on tiimalasin mallinen. Kasvoista olen perusnätti, meikkaamalla onnistun näyttämään oikein hyvältä. Sitten kun vielä mekko päälle ja korkokengät niin jo onnistuu. Mieskin on huomannut mun uuden itsevarman olon ja seksi on ollut järisyttävää jo pari päivää. Enkä tunne yhtään huonoa omaatuntoa, vaikka kerrankin tuntuu tältä!

Hyvää kevättä kaikille!

• Tykkää
Reactions: Lex ja niukinnaukin
Hei ap, hieno homma että olet päässyt itsetunto-ongelmistasi! Mä pidin teininä itseäni jostain syystä tosi rumana, mutta kun olen aikuiseksi kasvanut niin on kasvanut itsetunto. Pidän itseäni oikein kauniina, ja nautin olostani. En ole pitkäsäärinen ja painoindeksillä olen siinä normaalin ylärajoilla, mutta olen oikein näpsäkkä :D Ulkonakin kun käytiin keikalla tässä piiitkästä aikaa mieheni kanssa niin väkisin ajattelin että ollaan kyllä ehkä parhaannäkönen pariskunta koko paikassa, tosin ei ehkä vähiten siksi että käydään baarissa niin harvoin :D ei vaivaa pöhötys ja harmaa iho.

On mullakin joinain päivinä semmonen olo että oon aika soma :D mutta joukkoon mahtuu näitä "rumapäiviäkin"....ja kärsin myös aika heikosta itsetunnosta mutta se on alkanut kohisten nousta kun olen alkanut saamaan taas kropan kondikseen :flower:

Itse olen kanssa nuorempana angstaillut ulkonäköni vuoksi. Nyt kun katson yläkouluaikaisia valokuvia, olen oikeasti ollut hirmu nätti sen epävarman kuoreni alla. Harmittaa nyt, etten uskaltanut pukeutua rohkeammin, olisin erottunut edukseni siitä kanalaumasta. :D
Nykyään olen hiukan pyöreä ja lantio on lasten myötä leventynyt entisestään ja oikeasti harmittaa, että mulla on nuorempana ollut huono itsetunto ihan turhaa.

Ei tietenkään ole väärin. Ihana juttu. :) Siinä vaiheessa moinen alkaisi vasta menemään mielestäni väärän puolelle jos itsensä loistavaksi tunteva alkaisi halveksia muita ympärillään olevia.

Tosi ihana juttuhan se on!!!

Mäkin olin ala- ja yläasteella rumuuden ilmentymä. Siis olin todellakin ruma ja ulkonäkökompleksi oli aivan järkyttävä.
Noin parikymppisenä alkoi ulkonäkö hiukan muuttua ja nyt kolmekymmpisenä olen mielestäni kauniimpi, kuin suurin osa ikäisistäni. Tottakai välillä on yhä rumapäiviä, mutta pääsääntöisesti uskon viimeinkin olevani hyvännäköinen (ja olen sen muiltakin kuuullut).

Monesti nykyään kun katson teinityttöjä niin huomaa, että ne ns pissikset tulevat olemaan aikuisena vaatimattomamman näköisiä, kun taas ne nykyiset rumat ankanpoikaset tulevat taas olemaan vanhempana kauniita.

Monesti nykyään kun katson teinityttöjä niin huomaa, että ne ns pissikset tulevat olemaan aikuisena vaatimattomamman näköisiä, kun taas ne nykyiset rumat ankanpoikaset tulevat taas olemaan vanhempana kauniita.

Höh, ihme kommentti. Miksi pitää itseä kehuessaan alkaa haukkumaan muita. Se ainakaan ei ole kaunista käytöstä. Ketkä sinulle edes ovat niitä pissiksiä? Ne jotka laittavat itseään ja pukeutuvat hyvin? Joille kenties olet vähän kateellinenkin, kun noin katkeraan sävyyn kirjoittelet.

Hienoa! :flower:

Sen huomaa itselläkin, että jostain syystä itsetunto kasvaa nyt kohisten vaikka ei tässä ainakaan komistumaan ole viime vuosina päässyt. Hyväksyy itsessään ne vähemmän kauniit asiat osaksi varsin mukiinmenevää kokonaisuutta.

Nyt 2 lapsen jälkeen melkein kolmekymppisenä tunnen oloni paljon paremmaksi kuin 20-vuotiaana, vaikka ihan nätti olin nuorenakin.

Ei oo väärin, mutta odotas vaan kun joku ränkyttää sulle että "joo, mä inhoan näitä mun makkaroita... Tai tää nenä, mä niin paljon haluaisin leikkauttaa sen, tällanen hirveä peruna.." ym. ja sä sitten siinä toteat että "..mulla on kyllä ihan hyvä olla just tämmösenä kuin olen..." niin se ilme mikä sieltä tulee... :p

Mutta onnea! Olet saavuttanut juuri sen mitä pitäis vain useamman ihmisen saavuttaa. Tyytyväisyys itseensä, ja siinä vaiheessa kun ajattelee että "ai vitsi miten mulla on tänään kaunis olo" niin se huokuu ulospäin ja kaikki muut näkevät sinut myös sellaisena... Ja se on aivan sama onko ihminen siinä vaiheessa missiainesta vai ei, hyvä itsetunto kaunistaa kaikista eniten :)

Yhteistyössä