onko se synti vai häpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
Jos aikuinen käyttää eri-pari-sukkia?
Entäs jos pukee sellaiset lapselleen?
Käytätkö sinä?
Käyttääkö lapsesi?
Entäs partnerisi?

Kerranhan joku oli palstalla järkyttynyt kun joku sukulainen oli tullut juhliin jaloissaan parittomat sukat :saint:

Kyllä mä yleensä pyrin laittamaan saman parin sukat, mutta ei mulle oo kukaa "selkää antanu" jos ois eriparisukat sattunu jalkaan... Pikemminkin huumorilla suhtautuu ihmiset tommoseen... :D

Mä kuljeskelen hyvin usein eriparisissa villasukissa, pääasia että lämmittävät. :p
Ja sukkalaatikkoni on kyllä niin järkyttävässä kunnossa että hyvin usein aamulla tyhjään koko lootan lattialle ja etsiskelen sieltä sitte parin tai mahdollisimman lähellä toisiaan olevat sukat. :D

Poika taas on niin tarkka sukistaan ettei kyllä eriparisissa kulje.. :whistle:
Miehen sukkiin en edes kiinnitä huomiota.

Meillä on aina parilliset sukat jalassa, mä oon äärettömän tarkka siitä. Ja jos vaan on puhtaana sävy-sävyyn muiden vaatteiden kanssa, niin ehdottomasti niin. Lapsien kohdalla se ei aina onnistu, kun niiden sukat tuntuu katoavan aina jonnekin mystiseen paikkaan...

kukin tyylillään :D toki sitä nyt juhliin pukeutuessa sen verran vaatetustaan syynää ettei moista vahinkoa luulis pääsevän tapahtumaan...ellei sit oo huono valaistus ja jalkaan putkahda musta ja tummansininen sukka :D
En mä kotioloissakaan eri pari sukkia pidä sillee et sen oikee huomaa, esim musta ja valkonen mut mulla on monta paria mustia sukkia joissa varressa pieni erilainen kuvio ni kyl niit älil kiireessä tulee laitettua eri parit ku ei samaa paria löydä :laugh:

Ihan hirveä synti :D
No joo, mä olen tarkka että sukat samaa paria (mä olen kaikkeen pukeutumiseen liittyvissä asioissa tarkka :ashamed: ) mutta en kyllä edes huomaa muiden sukkia joten ei haittaa pätkääkään mitä muilla on jalassa :whistle:
Lasten yksi serkku, 11v tyttö, hakee aina eripari sukat, eli ihan tarkoituksella haluaa näin :D