Onko se sitten niin (ulkonäköasiaa)...

Että nainen jotenkin on aina kauniimpi, kun on hoikka?

Katsoin tuota yhtä ketjua, missä mies(?) taas koittaa hämmentää soppaa ja saada sen kiehumaan...

Kun itelle tulee mieleen esim. Rakel Lignell joka oli musta nätimpi vähän pyöreänä, kun nyt terävän nenänsä ja korkeiden poskiensa kanssa...

Mites, kun mä olen joskus ollu 100-kiloinen (joo, olin varmaan ällöttävä laardikasa) ja tietty susiruma. Nyt painan yli 20kg vähemmän ja suunta on koko ajan alas edelleen, niin muutunko mä missä vaiheessa kauniiksi? Kun ite en oo juurikaan muutosta huomannut, vaikka kiloja on karissu sen verran, että se kyllä jo ulospäinkin näkyy......

Kuhan mietin :)

Kist
Minusta kaunista on näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta. Sopivat lihakset ja terve iho ja hiukset sekä silmissä pilkettä. 100kg ei varmasti ole fyysisesti hyvinvoiva. Mitä Ligneliin tulee niin minkä hän nenälleen voi. Minusta on huomattavasti terveemmän näköinen nyt hoikempana. Tarkkaa kilorajaa kauneudessa ei voi sanoa, mutta eiköhän oman hyvinvoinnin jossain vaiheessa tunne sisällä.Luultavasti se silloin näkyy uloskin päin. Onnea AP:lle painonpudotukseen :)

"vieras"
Fakta on kuitenkin se että kaunis tai edes viehättävä nainen voi menettää kaiken ulkoisen viehätysvoimansa pelkästään lihomalla. Sama pätee toki miehiin yhtä lailla. Rumasta ei saa laihduttamalla kauniimpaa, viehättävämmän kyllä.

No eipa tieteskaan oo. Jopa se fysikaalinen kauneus riippuu ja roikkuu monesta muustakin jutusta ku hoikkuudesta tai sen puutteesta.
Tätä mä just meinasin. Mä en ollu kaunotar (jos nyt en susirumakaan) läskinä, mutta en mä ole sitä nytkään. Enkä mä kaunottareks sukeudu sitkään, ku oon vielä kevyempi kun nyt.

Ja "alma" koitas googlata vaikka se rakel lignell ennen ja jälkeen, mikä on muutos kasvoissa esim...

"alma"
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26723628:
Tätä mä just meinasin. Mä en ollu kaunotar (jos nyt en susirumakaan) läskinä, mutta en mä ole sitä nytkään. Enkä mä kaunottareks sukeudu sitkään, ku oon vielä kevyempi kun nyt.

Ja "alma" koitas googlata vaikka se rakel lignell ennen ja jälkeen, mikä on muutos kasvoissa esim...
Katselin Rakelia, ja kyllä se mun mielestä hoikempana on kauniimpi, oli kyllä ennenkin ihan kaunis nainen. Mutta alkuperäiseen kysymkseen vielä, ei kai kenenkään kuvitelma ole, että painoa pidottamalla jotemkin mystisesti muuttuu kauniiksi? Kyllä kai toivottavasti tavoitteena on "vaan" parempi ulkonäkö, parempi olo ja terveys? Usein kyllä ihmiset alkavat laihtumisen myötä muutenkin pitämään parempaa huolta itsestään, ja siksi kaunistuvat huomattavasti, vaikkei kiloja kauheasti lähtisikään.

No ei kai kaikki hoikat naiset ole kauniita ja jotkut naiset näyttää kauniilta hieman isompana.

"yks"
Jotkut näyttävät nälkiintyneiltä normaalipainoisinakin..ja minusta se ei ole kaunista! Jos olet langan laiha ja poskipäät näkyy:X Minusta ihmisessä kuuluu olla hieman pehmeää. Paljon terveemmän ja kauniimman näköisiä ovat useat, kun heillä on muutama kilo "ylipainoa". Mikä nyt ei oikeasti ole sitä ylipainoa. Mä itse tykkään olla hieman lihaksikas. Ja näytän mielestäni silloin paremmalta. En haluaisi olla enää tässä iässä laiha kuin teinityttö. Ei sellainen ole minusta nainen!

Keittiönoita
Riippuu hyvin paljon siitä, missä iässä laihduttaa. Jos laihduttaa nuorena, iholla on vielä kyky palautua. Moni viisissäkymmenissä laihduttanut ystäväni on laihtumisen myötä myös rypistynyt ja näyttävät nyt reilusti vanhemmilta kuin mitä ovatkaan, vaikka aiemmin näyttivät ihan ikäisiltään.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26724129:
Mä kans luulen, etten saa ikinä tuota "kengurupussia" pois... Olisko pitänyt herätä laihtumaan 15 vuotta aikasemmin... No, siinähän se mukana roikkuu. Ei paineita siitä :)
Oletko laihduttanut vain ruokavaliolla vai onko laihduttamiseesi liittynyt sen lisäksi myös kiinteyttävä liikunta esim säännölliset vatsalihasliikkeet? Venynyt nahkakin kyllä jossain määrin palautuu, jos laihtuminen on hidasta ja on sisältänyt säännöllistä kiinteyttävää liikuntaa. Jos laihtuu nopeasti, niin mikään vatsanahka ei pysy siinä mukana vaan kengurupussi jää.

No tuota, jos hoikka nainen on kasvoiltaan aika ruma ja hieman pyöreämmällä
naisella taas sileä iho ja kauniit kasvot, onko silti hoikka kauniimpi ?
Kokonaisuus on viehättävämpi, mut kasvot sillä pyöreämmällä kauniimmat, ehkä?

En mä vaan kykene näkemään mitään kaunista siinä, että ihminen on iso mötkö.
Siis jos vertasi vaikka noita Raakelin kuvia. Kasvoistahan se oli kyllä silosempi ylipainoisena, mut olemus nyt paljon terveempi.

Ja mä en ymmärrä, miksi on loukkaavaa kritisoida läskiä, mut laihaa ei.
Yhtä sairasta molemmat.

Kokonaisuus on viehättävämpi, mut kasvot sillä pyöreämmällä kauniimmat, ehkä?

En mä vaan kykene näkemään mitään kaunista siinä, että ihminen on iso mötkö.
Siis jos vertasi vaikka noita Raakelin kuvia. Kasvoistahan se oli kyllä silosempi ylipainoisena, mut olemus nyt paljon terveempi.

Ja mä en ymmärrä, miksi on loukkaavaa kritisoida läskiä, mut laihaa ei.
Yhtä sairasta molemmat.
No miusta kaunis nainen, on kaunis ,vaikka olisi hiukan pyöreä, mutta mie en voi pitää hoikkaa naista kauniina, jos kasvot on hyvin rumat.

Siulla toki on oma mielipide ja miulla oma, se on ok.

No jo se kritisoiminen on suorastaan haukkumista ja vähettelevää ja todella loukkaavaa, ei se ole miusta ok.
Miekään en ala haukkumaan hoikkia naisia.

On kauniita hoikkia naisia ja on kauniita normaalipainoisia ja on kauniita pyöreitä naisia.

Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26723608]Fakta on kuitenkin se että kaunis tai edes viehättävä nainen voi menettää kaiken ulkoisen viehätysvoimansa pelkästään lihomalla. Sama pätee toki miehiin yhtä lailla. Rumasta ei saa laihduttamalla kauniimpaa, viehättävämmän kyllä.[/QUOTE]
Rumasta voi kyllä saada vieläkin rumemman. Kun mä katson peiliin, näen isäni piirteet. Tiedätkö sellaiset "bulldogin posket"? Jos mä nyt laihduttaisin itseni normaalipainoiseksi, ne "bulldogin posket" roikkuisivat vieläkin enemmän, kun niiden sisältä olisi kaikki ylimääräinen hävinnyt pois. Ja olen 100%:n varma, että se ei mua tekisi yhtään viehättävämmän näköiseksi, päinvastoin.

Mutta noin muutoin niin kaikista järkevintähän on, jos ihminen ei ikinä edes päästä itseään lihomaan. Silloin ei jää niitä kengurupusseja ja bulldogin poskia. Niitä poskia ei hyvällä onnella edes kehity. Hoikkana vaatteet istuvat kauniimmin, hoikalla on vähemmän ongelmia lonkka- ja polviniveliensä kanssa, joten liikkuminenkin on helpompaa ja joustavampaa ja siten myös kauniimpaa. Ihminen, joka on koko ikänsä ollut hoikka - enkä nyt puhu alipainoisista - , on lähes aina terveemmän näköinen.

No miusta kaunis nainen, on kaunis ,vaikka olisi hiukan pyöreä, mutta mie en voi pitää hoikkaa naista kauniina, jos kasvot on hyvin rumat.

Siulla toki on oma mielipide ja miulla oma, se on ok.

No jo se kritisoiminen on suorastaan haukkumista ja vähettelevää ja todella loukkaavaa, ei se ole miusta ok.
Miekään en ala haukkumaan hoikkia naisia.

On kauniita hoikkia naisia ja on kauniita normaalipainoisia ja on kauniita pyöreitä naisia.
Niin enhän mä sanonutkaan, ettei ylipainoinen voisi olla kaunis. :D
(Tosin tuo Raakel nyt on ollut vähän enemmän kuin "hiukan pyöreä", mutta näin yleisesti.)

Tietysti voi, mutta kyllä mun mielestä on oikeasti vääristynyttä ja vähän sairasta sanoa, että joku on kauniimpi ylipainoisena kuin normaalipainoisena.
Ja varsinkin jos tuo sanottaisiin toisinpäin, eli et joku on kauniimpi alipainoisena kuin normaalipainoisena, niin huh huh mikä p*skamyrsky siitä nousisi. :D

Ja mä nyt vielä kerran sanon ettei jää epäselväksi; ylipainoinen voi olla kaunis, mutta ylipaino ei ole kaunista.

Niin enhän mä sanonutkaan, ettei ylipainoinen voisi olla kaunis. :D
(Tosin tuo Raakel nyt on ollut vähän enemmän kuin "hiukan pyöreä", mutta näin yleisesti.)

Tietysti voi, mutta kyllä mun mielestä on oikeasti vääristynyttä ja vähän sairasta sanoa, että joku on kauniimpi ylipainoisena kuin normaalipainoisena.
Ja varsinkin jos tuo sanottaisiin toisinpäin, eli et joku on kauniimpi alipainoisena kuin normaalipainoisena, niin huh huh mikä p*skamyrsky siitä nousisi. :D

Ja mä nyt vielä kerran sanon ettei jää epäselväksi; ylipainoinen voi olla kaunis, mutta ylipaino ei ole kaunista.
Ok. En mie tappele toisen mielipiteestä, miulla on vain vähän erillainen mielipide. :)
Mielipiteitä saa ja pitääkin olla, kuhan ei tarvia tapella niistä. :)
Miusta hoikkuus ei ole tae kauneudesta.

Viimeksi muokattu:
amaalia
Riippuu ihmisestä, luulisin. Mulla on itsellä sellaiset kasvot, että näytän huomattavasti paremmalta hoikilla kasvoilla. Ja lihoessani se nimenomaan näkyy myös kasvoissa heti. Tollaset 5 kg tekee jo huomattavan eron. Joillain se läski ei tunnu haittaavan kasvoissa, kuten Rakel Lignelillä.

Olet tiputtanut 20 kg mikä on mahtava suoritus. Ehkä sinun pitäisi tiputtaa vielä toiset 20 kg, jotta se näkyisi kasvoissakin? Miten pitkä olet? Miten vanha olet?

[QUOTE="alma";26723602]Eihän kaikki hoikatkaan todellakaan kauniita ole, mutta en mä kyllä keksi ketään, joka olisi ylipainoisena kauniimpi kun normaalipainoisena.[/QUOTE]

tätä samaa mieltä...ainahan se on helppo sanoa että viihdyn kehossani,ja paksukin on kaunista,mutta kukaan nainen ei ainakaan mulle ole tullut sanomaan,että oikeasti näytti (paljon)ylipainoisena paremmalta kuin normaalipainoisena.Itekin olin joskus paksumpi,ja kyllä nyt olen mielestäni kauniimpi kuin 20-30kg sitten.

"eee"
No Raakelhan ei ollut mikään "pikkuisen pyöreä" vaan ihan hervottoman kokoinen. Kyllä ap vika on sussa jos pidät niin huomattavaa ylipainoa kauniimpana kuin normaalipainoa. Nythän Raakel on upea.

Harvemmin läski ketään kaunistaa. Yleensä kauniitkin kasvonpiirteet ja vartalon kaaret peittyvät ikävästi rasvan alle.

Yhteistyössä