Onko se seksi hyvä konsti saada synnytys alkamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Laskettu aika lauantain, mutta aikaisemminkin voisin mennä, käy tympimään tää valtava maha. Onko rakastelu hyvä keino saada synnytys alkamaan? Onko kellään toiminut? Mitäs muita olis?

synnytyksen kyllä käynnistää vauvelin hormoonitoiminta... kohdunsuu ollut auki 3cm ja kypsä vkosta 34 saakka, seksit, saunat, siivoukset ja shoppailut on jo käytetty, kun eihän tuohon lääkärin sanaan usko =). 2 rajumpaa sisätutkimusta tehty, ei auta... siis keskiviikkona käynnistykseen, jos ei synny ennen sitä luomusti. mutta siis vastaukseni on; lääketieteellisesti ei auta, sattumaa jos osuu peittojenheiluttelu ja synnytyksen käynnistyminen kohdalleen, näin sanoi lääkäri. Kohdunsuun mekaaninen ärsytys voi pehmentää paikkoja, muttei käynnistä synnytystä. Kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
meillä kokeiltiin. ensin aamulla ja vielä illalla. ei lähtenyt synnytys käyntiin. mies oli kyllä onnellisen näköinen.

Tää olis kai meilläkin lopputulos ja mulla edelleen iso maha. Pitäiskö kuitenkin illalla vähän ehdotella.... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
synnytyksen kyllä käynnistää vauvelin hormoonitoiminta... kohdunsuu ollut auki 3cm ja kypsä vkosta 34 saakka, seksit, saunat, siivoukset ja shoppailut on jo käytetty, kun eihän tuohon lääkärin sanaan usko =). 2 rajumpaa sisätutkimusta tehty, ei auta... siis keskiviikkona käynnistykseen, jos ei synny ennen sitä luomusti. mutta siis vastaukseni on; lääketieteellisesti ei auta, sattumaa jos osuu peittojenheiluttelu ja synnytyksen käynnistyminen kohdalleen, näin sanoi lääkäri. Kohdunsuun mekaaninen ärsytys voi pehmentää paikkoja, muttei käynnistä synnytystä. Kokemusta on.

sperma sisältää prostaglandiinia joka pehmentää kohdunsuuta ja edes auttaa synnytyksen käynnistymisessä. eli joillain tosiaan auttaa seksi.

Ei kai sitä voi yleistää, mutta itse olen ikuisesti kiitollinen miehelleni jonka avustuksella vältin synnytyksen käynnistyksen. Käynnistysaika oli varattu kahden päivän päähän mutta mieheni sai lapsivedet lorahtamaan. Ja niinpä päästiinkin samantien sairaalaan ja käynnistystä ei tarvittu.

Eipä sitä millään kotikonstilla käyntiin saa. Joskus saattaa olla että synnytys käynnistyy itsellään samalla kun tekee jotain hyväksi kehuttua käynnityskikkaa...

Täällä toimi. Ensin saunottiin ja sitten heiluteltiin peittoa, synnytys käynnistyi samana yönä. Toki jonkinlaista kypsymistä oltava jo muutenkin. Luulen silti, että seksi antoi sen "viimeisen silauksen".

Yhteistyössä