Onko se nyt oikeesti NIIN tärkeetä? (siivouksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
Jotain lattialistojen päällisiä pyyhkiä ja vielä laittaa se työlistaan. Huh huh.
:o
Siis voiks joku OIKEESTI kirjottaa sen vielä erikseen ylös? :o
Mää ainakin siivoon paikkoja tarpeen mukaan. Sillon kun pesuhuone näyttää olevan siivouksen tarpeessa, pesen sen. Ja ne lattialistojen päälliset kyllä näkee siinä imuroitaessa. Lattiatkin pesen, kun näyttää likasilta.

Mullehan tulis kauhee tuska ja ahdistus, jos miettisin oikeesti, mitä kaikkee pitää siivota ja tehdä. Huh. :/ :whistle:

Ja mun mielestä lasten pitää se oma huone hoitaa ja omat pyykit pyykkikoriin/koreihin (meillä niitä on 4). Ei lapsilta voi vaatia ihan kamalan paljon. Ne on lapsia. =)

Töiden kirjaamisesta on hyötyä jos aikoo saada muun perheen hommiin mukaan. Harva perheenjäsen edes huomaa kaikkea kodissa tehtävää työtä.

Minun on turha tehdä listoja. :)

Minä ymmärrän kiukkusi, itseäkin kiukuttaa huomata miten ahkeria toiset ovat. En selviäisi edes 4 noin pienen lapsen hoidosta. kai. JOten kun tuntee huonommuutta, alkaa etsiä vikaa jostain toisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Minä ymmärrän kiukkusi, itseäkin kiukuttaa huomata miten ahkeria toiset ovat. En selviäisi edes 4 noin pienen lapsen hoidosta. kai. JOten kun tuntee huonommuutta, alkaa etsiä vikaa jostain toisesta.

tai siis kahden noin pienen kuin lehmulla, ja kaksi isompaa.

Yhteistyössä