Onko se nyt niin hienoa saada erivärinen lapsi mitä itse olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kanaemo82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, siks mä värjäsin lapseni siniseks. <3 Tosin se ei oo kovin pysyvä väri kun en keksinyt muuta kuin nuo hiusvärit joten joudun värjäilee kolmesti viikossa eikä toi vaavi kauheesti siitä tykkää. Mut on tosi siistii<3

Mä olen itse tummatukkainen, ja lapsi on ihan blondi. Kyllä mä ainakin olen ihan lääpälläni koko lapseen ja myös siihen väriin. Luulisin että moni meistä pitää eriväristä hienona, koska siihen omaan väriin on niin tottunut. Ja mulle tulee lapsen väreistä mieleen myös lapsen isä, jota rakastan.

Joillekin se on itsetarkoitus. Siis se, että on pakko saada nimenomaan mulattilapsi. Henk.koht. en ymmärrä sitä...mä oon wanhanaikainen ja ajattelen että nainen tapaa miehen, rakastuu, ja sitten perustetaan perhe. Eikä mietitä ihonväriä.

Lapsen saaminen lienee melkein aina hieno ja iloinen asia :)

Aivan älyttömän mahtavaa. Kaikki tuijottaa silleen tosi mageesti, kun kuljen noitten lasten kanssa. Itse olen tällainen tavis (siis suomalaisittain ajatellen), yksi lapsista on tummanruskea ja yksi vaaleanruskea. Yksi on samaa väriä kanssani, mutta koska kukaan ei tuijottanut, kun kuljin vain hänen kanssaan, värjäsin hänet pinkiksi.

Nyt on upee olla ja kuljeskella!

Ahaa.. no nyt mä ymmärrän, miksi mun ruskeasilmäinen, tummatukkainen poikani ja hänen tummatukkainen, ruskeasilmäinen vaimonsa tekivät vaalean, sinisilmäisen lapsen.. Se oli siis suunniteltua, eikä sattumaa.. Perhana..

Ihmiset jotka tekevät erivärisiä lapsia ihan vain sen erilaisuuden takia ovat rasisteja. Ihmiset jotka taas tekevät erivärisiä lapsia sen takia että rakastavat lapsensa isää ovat normaaleja.

Mä värjäilen poikia ihan fiiliksen mukaan. Pojat ovat olleet vaaleita, tummia, pinkkejä, ja vihertäviä. Nyt alkaa tämä nykyinen kirkkaan punainen vähän tympimään, mitäköhän sitä seuraavaksi kokeilisi?

ootte iha tyhmiä. alottaja tarkotti tietysti sitä että miten te valkoihoset naiset teette lapsia mustan miehen kanssa, eihän sitä lasta tunne omaksi kun on erivärinen.

[QUOTE="huoh";24234010]ootte iha tyhmiä. alottaja tarkotti tietysti sitä että miten te valkoihoset naiset teette lapsia mustan miehen kanssa, eihän sitä lasta tunne omaksi kun on erivärinen.[/QUOTE]

Puhutko nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä? Että kannat lasta sisällä ensin 9kk, synnytät ja oho, ei tunnu omalta, ihan vieras mukula! Hohhoijaa! Niinhän se menee. Aina aamusin pelästyn, että ketä pentuja meillä oikein on, kunnes muistan, että ai niin, ne on mun! Kun eihän ne edes ole yhtään mun näkösiä!

• Tykkää
Reactions: Fortune
just joo..no kyllä toi mun reilu 11v lapsi on tuntunut aina ihan omalta ja rakkaalta,vaikka ihon väri onkin eri kun mulla..sitä paitsi mä en miehessä rakastu ihonväriin,vaan luonteeseen ja olemukseen..tosin,enhän mä tiedä jos ap vaan tekee niitä valkoihoisia lapsia vaan lapsia tehdäkseen,mutta mä kyllä olen ihan rakkauslapsen saanut aikanaan ja tämä tulevakin on sellainen

Yhteistyössä