Onko se nyt muka niin kauheaa että meidän reilu 2v omistaa vielä nokkamukin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä meilläkin poika saa vaikka ympäri taloa naukkailla vesipullostaan vettä silloin kuin huvittaa eikä mun mielestä sillä ole mitään tekemistä minkään käytöstapojen kanssa :o

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Mitäh? En ole ikinä ajatellut, että vesimuki huoneessa olisi jotenkin huonoa käytöstä -vaan kai se sitten on. 3-vuotiaalla on huoneessaan nokkamuki (tai sporttimuki, miten sitä haluaa nimittää) ja juo siitä välillä yöllä. Huligaaniainesta siis?

Minusta olisi huonompaa käytöstä se, että poika herättäisi minut yöllä siksi että haluaisi juotavaa ; )

Hei ei lapsilla saa olla mitään oikeuksia! Kodinkin on oltava kuin armeija! Käytöstavat pitää muistaa AINA, kotonakaan ei saa koskaan huilata ja olla vaan.

Vedänkö mä nyt pohjat kun meillä 4 v juo siitä kaakaota illalla kun kattelee telkkaria. Tämä varmaan sen takia kun pikkuiset juo samalla velliä pullosta. =)

Äiti on vaan laiska eikä aina jaksa istua keittiössä odottamassa sitä mkin juomita loppuun. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:
Vedänkö mä nyt pohjat kun meillä 4 v juo siitä kaakaota illalla kun kattelee telkkaria. Tämä varmaan sen takia kun pikkuiset juo samalla velliä pullosta. =)

Äiti on vaan laiska eikä aina jaksa istua keittiössä odottamassa sitä mkin juomita loppuun. :laugh:

Kyllä vedit, sä oot nyt aivan kamala! Ja sohvalla vielä, hyi sinua!! ;)

Et vedä, meillä 5v syö sekä juo teeveen edessä.
Tää on ihan hirveetä.

meillä tyttö (2,5v) saa joskus juoda pillipullosta kaakaota tai mehua aamulla pedissä ja kattoa piirrettyjä samalla :whistle: ja öisin on vettä sängyn reunalla, päivällä kulkee vesipullo aina mukana. neiti kun ei muuten kauheasti juo.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kaveri piti mulle kauhean saarnan ettei tuon ikäinen enää saisi käyttää.

eikä meillä edes ole kuin yöllä. Päivällä juo normimukista ihan tavallisesti. On juonut jo pitkään.

mutta yöllä herää välillä janoon ja on sitten nokkamukissa se vesi vieressä. Helpompi juoda unenpöpperössä eikä koko sänky pääse kastumaan.

Onko tämä nyt muka niin hirveä synti?

On se hirveää :p etkös sitä tiennyt ettei yli 1v saa syödä tuttia/pulloa, 2v viimestään oltava kokokuiva ja jos yli 2v juo nokkiksesta niin laiska äiti.
Antaisin minäkin yömukiksi nokallisen jos sellanen ois tarpeen.

Mun 2,5-vuotias juo välillä nokkamukista. Tulee pyytämään maitoa siihen ja juo jännittyneen näköisenä. Vissiin jotain jännää siinä :D Ei oo koskaan tullut mieleen että nokkiksesta juomisessa olis jotakin paheksuttavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

eikä meillä edes ole kuin yöllä. Päivällä juo normimukista ihan tavallisesti. On juonut jo pitkään.

mutta yöllä herää välillä janoon ja on sitten nokkamukissa se vesi vieressä. Helpompi juoda unenpöpperössä eikä koko sänky pääse kastumaan.

On se hirveää :p etkös sitä tiennyt ettei yli 1v saa syödä tuttia/pulloa, 2v viimestään oltava kokokuiva ja jos yli 2v juo nokkiksesta niin laiska äiti.
in on

Kovin on tehty lastenhoitaminen/kasvattaminen hankalaks nykypäivänä
:whistle: ;)
Mitenköhän tämmönen ekakertalainen tulee pärjäämään.... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

in on

Kovin on tehty lastenhoitaminen/kasvattaminen hankalaks nykypäivänä
:whistle: ;)
Mitenköhän tämmönen ekakertalainen tulee pärjäämään.... :laugh:

Silleen että paat korvat kiinni ja teet siten kun lapsellesi on hyvä. Lapset kun eivät tahdo sopia samaan muottiin.