Onko se nyt ihan kunnon päivittelyn asia jos joku ostaa olutta ja vie sitä vaunujen alaosassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Olin kaverin kanssa kahvilla ja käveltiin kaupan ohi mistä tuli nainen vaunujen kanssa missä olut laatikko. Kaveri ihan hysteerisenä alko selittämään siitä että voi kauheeta, että kato nyt |O
Täyty myöntää että ei mua nyt niin hirveesti jaksa kiinnostaa, en edes huomiois tuomosia asioita, ei ole tullu kytättyä mitä joku vie vaunujen mukana.

Kaveri vielä ukolleen sitten selittää suu vaahdossa sitä asiaa, ja varmaan monelle muullekin ketä sattuu näkeään.
Eipä siinä itään mutta eikö muka muuta puhumista ole.

Mua suorastaan ärsytti, en tiedä ees miks :ashamed:

Kyllä kieltämättä joskus itseä hävettää jos ollaan vaunuilla kaupassa ja isi ostaa mäyräkoiran ja tyrkkää sen sinne koriin. Kivasti kuulee kaikki sen kilinän jos vähänkään on monttuja tiellä.
Joten jos joku muukin kaljojaan kuskaa vaunuissa niin ei haittaa minua.

Shiis mää kuljetan mun röökit ja shidukat vaavin hoitolaukussa.
Ja työnnän vaunuja pullo kädessä ja spaddu huulessa josh mää haluun.
Elämä o laiffii!

no siis musta se ei oo mikään päivittelyn arvonen asia,mitä se kelleekkäään kuuluu mitä kukakin ostaa,oli lapsia tei ei..se on sit eria-asia jos jos huomaa että sama naapurin ämmä päivästä toiseen antaa siellä vaunujen alaosassa kalja laatikko...vosin siis siinä tapauksessa ymmärtää ees jonkun näkösen päivittelyn,mut siinäkin asiassa sais vielä aika paljon ottaa selville.mistä me tiietään mitä tai kuka niillä kaljoilla tekee ja mitä??!!

no kylä mua pikuisen ihmetyttäisi kun lkapsiperheessä pitää nin paljonkaljaa osta, mutta äänneen en sitäsanoisi.
Tänään valintatalossa eräs pariskunta osti KOLME mäyristä, toivottavasti heilleoli vieraita tulossa etteivä kaksin niitä juoneet

Meille ostettiin keissi kaljaa noin kolme kuukautta sitten ja sitä on vieläkin jäljellä. Ei se tarkoita että niitä kaikkia kerralla juotaisiin. Tosin sain kummastelevia katseita kun vein tölkkejä kauppaan vaunujen kanssa ja niistä suurin osa oli (ykkös)kaljatölkkejä. Sitä ykköstä tuskin kovin moni huomasi. Joku viisas saattoi tietää että Nikolai on alkoholitonta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
no kylä mua pikuisen ihmetyttäisi kun lkapsiperheessä pitää nin paljonkaljaa osta, mutta äänneen en sitäsanoisi.
Tänään valintatalossa eräs pariskunta osti KOLME mäyristä, toivottavasti heilleoli vieraita tulossa etteivä kaksin niitä juoneet

Mikä ihmetyttämisen aihe se sit on? Eihän voi tietää miten pitkään ne mäyrikset kestää tai tosiaan jos on vaikka vieraita tulossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:

Mikä ihmetyttämisen aihe se sit on? Eihän voi tietää miten pitkään ne mäyrikset kestää tai tosiaan jos on vaikka vieraita tulossa...

meillä vaan ei edes vieraille kaljaa tarjoilla.
Ihmetellä saa vaikka siä että miksi joku käyttää sisnisiä alusvaaatteita

Ei oo ihmetyksen aihe. Ihan normaalia. Mä hain viimesilläni raskaana ollessa mäyräkoiran lähikaupasta ja kannoin sen yksin kotiin läpi naapuruston. Eikä sekään ollut kummallista. (en juonut sitä)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille ostettiin keissi kaljaa noin kolme kuukautta sitten ja sitä on vieläkin jäljellä. Ei se tarkoita että niitä kaikkia kerralla juotaisiin. Tosin sain kummastelevia katseita kun vein tölkkejä kauppaan vaunujen kanssa ja niistä suurin osa oli (ykkös)kaljatölkkejä. Sitä ykköstä tuskin kovin moni huomasi. Joku viisas saattoi tietää että Nikolai on alkoholitonta. ;)

paljon minäkin viensiideri ja kaljapulloja ja tölkkejä kauppaan, mutta ne n kaikki nuo meidän ahkeratpikkupojat keränneet. jopa koulumatkalal keräävät, ihanomasta tahdostaan. Voihan jou tietenki ajatella että olenkamala juoppa ku tölkkejä niin paljon,mutta lulkoon.

Ei ole ihmettelemisen aihe. Itse ostin tänään sixbagin olutta miehelleni samalla kun kävin kaupassa. Mukana oli 3kk ikäinen vauvani. Itse en edes juo olutta.
Niin, ja ostin vielä röökiäkin hänelle..kamalaa!!!

Musta myös äidit on ihmisiä ja saa juoda alkoholia tietyssä määrin jos lapsi on paikalla..ja voihan sitä kaljaa työntää kärryissä muillekin ihmisille kotiin, olis vähän tyhmää kantaa ja satuttaa kätensä ku laittaa sinne koriin missä se kulkee helposti.

joo, eip sitä äitiä voi mun mielestä siitä syyttää...itsekin hain miehen polttareihin kolme koria kaljaa ja toivon ettei kukaan luullut että yksin ne juon!!! En siis raskaana ollut tai muutakaan, mutta periaate on sama, tuskin kukaan hirveen hyvällä katsoo jos tämmönen nuor tyttö vetää kolme koria kaljaa! :laugh: Enkä itse juo kaljaa edes :D

Yhteistyössä