A
auttakaa
Vieras
Kertokaa kokemuksia ja mitä siinä tehdään kaikkinensa:
Siis ne toimeenpiteet kun mennään kaavintaan.
Siis ne toimeenpiteet kun mennään kaavintaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entä jos mä en herääkkään?Onko sen jälkeen kauhean paha olo?
kauanko siitä "humautuksesta"menee että herää tai siis kauanko siinä unessa ollaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Intuboiko ne humautuksen ajaksi eli työntävätkö putken nieluun?
Ei laiteta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Intuboiko ne humautuksen ajaksi eli työntävätkö putken nieluun?
Niin tuota minunkin piti kysyä että laitetaanko suuhun kaiken maailman letkuja ja putkia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Intuboiko ne humautuksen ajaksi eli työntävätkö putken nieluun?
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Intuboiko ne humautuksen ajaksi eli työntävätkö putken nieluun?
Siis normaalissa leikkauksessa, vaikka umpisuolen poisto, niin siinäkö intubodaan???? mulla kyseisen leikkauksen jälkeen oli tosi tokkura olo ja oksensin kokoillan. Mutta en ole ikinä tullu ajatelleeks et putki laitetaan nieluun leikkauksessa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Intuboiko ne humautuksen ajaksi eli työntävätkö putken nieluun?
Siis normaalissa leikkauksessa, vaikka umpisuolen poisto, niin siinäkö intubodaan???? mulla kyseisen leikkauksen jälkeen oli tosi tokkura olo ja oksensin kokoillan. Mutta en ole ikinä tullu ajatelleeks et putki laitetaan nieluun leikkauksessa...
Täysanestesiassa eli tavan nukutuksessa laitetaan aina. Aineet "halvaannuttaa" koko kehon eli myös keuhkot ja hengitys lamaantuu. Intuboinnin avulla keuhkot yhdistetään hengityskoneeseen, joka hoitaa hengityksen nukutuksen aikana.
Tän takia pelkään nukuttamista h*lvetisti, vaikka kerran olen ollut nukutuksessa. Siinä vaan on niin totaalisen vihannes, et jos sähköt katkeis jostain kumman syystä leikkurissakin niin kuolis aika nopeesti...
No kyllä mä tiedän noi varageneraattorit. Ajatus vaan siitä, että kehon oma kyky pitää elintoimintoja yllä lamaannutetaan on inhottava..Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Intuboiko ne humautuksen ajaksi eli työntävätkö putken nieluun?
Täysanestesiassa eli tavan nukutuksessa laitetaan aina. Aineet "halvaannuttaa" koko kehon eli myös keuhkot ja hengitys lamaantuu. Intuboinnin avulla keuhkot yhdistetään hengityskoneeseen, joka hoitaa hengityksen nukutuksen aikana.
Tän takia pelkään nukuttamista h*lvetisti, vaikka kerran olen ollut nukutuksessa. Siinä vaan on niin totaalisen vihannes, et jos sähköt katkeis jostain kumman syystä leikkurissakin niin kuolis aika nopeesti...
jos sähköt menee niin sairaaloissa on varageneraattorit mitkä hoitaa sähkön saannin... eli siitä ei pelkoa..