Onko se niin että miehet saa poikia ja naiset tyttöjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meitä on 6 sisarusta, 2 poikaa ja 4 tyttöä. Minä olen vanhin. Ensin minä sain tytön, sitte toinen veli sai pojan. Myöhemmin yksi sisko sai tytön ja toinen veli pojan. Nyt nuorin sisko sai tytön. Ja miehen toisella siskolla on tyttö ja miehen veljellä on poika.

Öö eikö vielä kuitenkin lastentekoon niin tyttöjen kuin poikien tarvita sekä miehiä että naisia. Usein sen sijaan tytöillä saa poikia ja pojilla tyttöjä.

[QUOTE="vieras";28775201]Meitä on 6 sisarusta, 2 poikaa ja 4 tyttöä. Minä olen vanhin. Ensin minä sain tytön, sitte toinen veli sai pojan. Myöhemmin yksi sisko sai tytön ja toinen veli pojan. Nyt nuorin sisko sai tytön. Ja miehen toisella siskolla on tyttö ja miehen veljellä on poika.[/QUOTE]

no miten voi olla sitte sekä tyttöjä että poikia samalla äidillä? Ja mulla on poika? Eihän tuo ukko sitä yksin saanut.

[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";28775247]Eli tämän logiikan mukaan mun miehellä on kaksi lasta, mulla ei yhtään.[/QUOTE]

Samajuttu mulla...kenen kersa toi oikeen on ellei mun..Ja mites meitä siskoksia on 3kpl, onko meil vaa äiti?

Lasten (tyttöjen) isä on väläyttänyt että jotkut miehet saa tyttöjä, ja toiset poikia. Kysyin että jaa, äitis on siis käynyt vieraissa kun teitäkin on 5 tyttöä ja 2 poikaa :D Isänsähän kävikin tekemässä yhden tytön muualla, mutta ei siis äitiä pahempi.

[QUOTE="vieras";28775201]Meitä on 6 sisarusta, 2 poikaa ja 4 tyttöä. Minä olen vanhin. Ensin minä sain tytön, sitte toinen veli sai pojan. Myöhemmin yksi sisko sai tytön ja toinen veli pojan. Nyt nuorin sisko sai tytön. Ja miehen toisella siskolla on tyttö ja miehen veljellä on poika.[/QUOTE]

provo tai olet jotenkin jälkeenjäänyt, tai sitten teidän suvussa on tuota neitseellistä sikiämistä...

[QUOTE="just";28775717]provo tai olet jotenkin jälkeenjäänyt, tai sitten teidän suvussa on tuota neitseellistä sikiämistä...[/QUOTE]

Öö... Selitätkö? En tajunnu. :D

Jos miehellä on veli tai veljiä, on todennäköisempää että hän saa pojan. Jos taas miehellä on sisko ja veli, sillon on todennäkösyys ihan fifty-sixty. Ja tää tieto ihan tutkittu juttu, ja ei ole linkkiä heittää tähän hätään kehiin. Googlettakaa. Ja sori, en jaksa nyt heittää läppää.

Yhteistyössä