Onko se mun murrosikä-aloitus poistettu?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25128868:
Siitä kielenkäytöstä tuli kommentteja niin nappasin poies :D

Sorgens vaan, mutta mä yritän pitää imitsiä yllä :snotty:

Kai sitä nyt saa lapsiaan saatanoiksi sanoa, jos haluaa, ja varsinkin kun ne on käyttäytyneet kuin pirut koko päivän? Tää on niin tätä, yritetään luoda mielikuva siitä, että vanhemmuus on vain kukkia ja linnunlaulua, johon ei liity mitään negatiivista :D

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25128902:
Eieieieieieiei.

Ei saa sanoa noin rumasti, vaikka ajattelis mitä. Pitää kaunistella.

Oikeasti hei......... kyllä mä tiedän. Mutta on se aika roisia silti, ja osa loukkaantuu. Ja toisekseen, EI SAA kirota!
Ne kirosanat oli syy.

Loukkaantuu...voi titten niin :D Siinä ei oo mitään roisia, että lapset on välillä perseestä/ahterista, ja sen sanoo ääneen. JOs joku siitä loukkantuu, liene reality-check paikallan?! :D

Saako kirota, jos ei osaa kirjoittaa kunnolla suomea, kuten eräs nimeltä mainitsematon palstalainen tekee toistuvasti aloituksissaan? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25128925:
Loukkaantuu...voi titten niin :D Siinä ei oo mitään roisia, että lapset on välillä perseestä/ahterista, ja sen sanoo ääneen. JOs joku siitä loukkantuu, liene reality-check paikallan?! :D

Saako kirota, jos ei osaa kirjoittaa kunnolla suomea, kuten eräs nimeltä mainitsematon palstalainen tekee toistuvasti aloituksissaan? :whistle:

kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot kot

Äläs nyt, sä tiedät tasan tarkkaan mitä mä haen.

Mä en jaksais moderoida palstakilometrin verran, jonka vallan hyvin tiedät että se aiheuttaa.......

Mä häivyn nyt paniikkikohtaukseni varjolla muualle, nostan käteni pystyyn ja häivyn paikalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25128940:
Äläs nyt, sä tiedät tasan tarkkaan mitä mä haen.

Mä en jaksais moderoida palstakilometrin verran, jonka vallan hyvin tiedät että se aiheuttaa.......

Mä häivyn nyt paniikkikohtaukseni varjolla muualle, nostan käteni pystyyn ja häivyn paikalta.

Äläs nyt karkaa mihinkään, kun mä asiallisesti keskustelen moderaattorin kanssa :D

Höh. Tuo eräs tyyppi pitäis bannata ja saada keskustella niinkun ajattelee, vaikka sitten parilla kirosanalla.
Miten tuo Venakko vaan meuhkaa ja meitä rehellisiä aina sorretaan, nyyh.

Yhteistyössä