Mä en pidä kauheasti ihmisistä ylipäätään. Tuntemattomista. Tai ehkä pitäminen on turhan voimakas ilmaisu..en välitä eikä mua liiemmin kiinnostakaan. Taidan olla epäkorrekti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vanhukset nyt vaan eivät pyyhi räkäisiä neniään toisten vaatteisiin, tahmasta toisia tahmanäpeillään, kilju ja juoksentele edes takaisin sotkien paikkoja ja riko tavaroita.
Onnittelut oikeamielisyydestäsi. Näin hämähäkinomistajana täytyy kyllä sanoa, että monet ihmiset eivät tällaista kohteliaisuutta osoita. "Siis miten sä voit koskea niihin?", "Yäk, ihan hirveetä" ja "Hyi, mä en kyllä pystyis" ovat ihan tavallisia kommentteja. Olenkin alkanut heittää samoja kommentteja takaisin, kun puhe kääntyy keskustelukumppanien omiin kultamussukoihin (kuten se väistämättä kääntyy).Minusta se on sivistymätöntä sanoa viimeistään silloin, kun tiedän että seurueessa on henkilö jolle hänen lemmikkihämähäkkinsä on hyvin rakas.
Jostakin syystä on kuitenkin ihan okei olla pitämättä koirista, kun taas se, ettei pidä lapsista, on epäilyttävää ja väärin.
Miksi ei voisi rinnastaa? Jotkut eivät pidä koirista, toiset eivät pidä pienistä lapsista. Kummatkin kuuluvat kategoriaan "asiat, joita omistajat pitävät hellyyttävinä ja jaloina, jotkut ulkopuoliset ärsyttävinä".En kyllä rinnastaisi koiria ja lapsia samaan ryhmään.
Kärjistin tahallani, koska se pienten lasten syliin tunkeminen ja omien lasten ihastuttavuuden toistelu tuntuu joistakin yhtä ärsyttävältä (jos ei sentään kammottavalta) kuin itselle vastenmielisistä lemmikeistä hösääminen. Jostakin syystä on kuitenkin ihan okei olla pitämättä koirista, kun taas se, ettei pidä lapsista, on epäilyttävää ja väärin. Kuitenkin esimerkiksi koirista on julkisilla paikoilla ja kulkuvälineissä tavallisesti paljon vähemmän haittaa kuin lapsista.
Eli pidetään ne lapset kytkettyinä.
Johonkin ihmisryhmään kohdistuvaa antipatiaa on vaikea ymmärtää, oli kyseessä sitten ikäryhmä, sukupuoliryhmä, etninen ryhmä tai mikä hyvänsä.