Onko se ihmisessä jokin sisäänrakennettu juttu, vai onk teil töissäkäyvil muil tämmöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vili43

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
10 063
1
36
Kon tietää, että joutuu aamulla nousemaan ja kello on soittamassa pitkän vapaan jälkeen, ei saa millään unta |O .

Luin varmaan sata sivua kirjaa ja pyörin kuin puolukka siellä eräässäkin paikassa ja loppujen lopuksi oli pakko antaa periksi, kon ei uni tule, nin ei se tule.

Aamulla, tai viimeistään päivällä taas töissä huomaa mitä mä olen tän yön tehnyt! :|

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Kyllä .... mutta ainoostaan jos työt alkaa aikaisin mutta jos menen esim. klo 11 vasta töihin niin ei vaikutusta =)

Nimenomaan kun töissä pitäisi olla jo klo 7, mitä aiemmin, tietty aina parempi :| .

Noh, mä sinnittelen huomenna kaheksaan illalla ja kaadun si suorin vartaloin...

Mulla on sillä lailla et jos oon pistänyt kellon herättämään klo 05.. niin varmasti herään muutamaa minuuttia ennen kuin kello herättää.. ja sit odottelen sitä pirinää.

Mie en ole töissä missään, mutta eilen jo mietin, että miten sitä osaa ottaa taas normaalista rytmistä kiinni, kun kouluväki kuitenkin lähtee tänään joululomien jälkeen kouluun jne.

Mulla meni yö huonosti :/ , yli 2 oli kello ennenkuin nukahdin ja klo 4.40 mie olin jo täysin hereillä virkeänä keittämään puuroa.
Loppuyön mie sit pyörin ja tuskailin, kun ei se kello tuu sitä klo kuutta, että mies heräis kahvin keittoon.

No lopulta se tuli, ja nyt mie sit hauduttelen puuroa ja mies lähti töihin. Ihme vaan, että ei mua kyllä nukutakkaan...

Yhteistyössä