onko s-market halvempi kuin k-supermarket?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkö utelias?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkö utelias?

Vieras
Käväisin äsken pienessä s-marketissa.Siellä oli kassalla mun edessä tyttö joka on viereisessä k-supermarketissa töissä.Onko ässä sitten paljonkin halvenpi?Siis kun kassat saa varmasti henkilökunta-alennuksen...

jotkut asiat on halvempia, toiset taas kalliimpia. mä oon niin tottunut käyttämään pirkkatuotteita, etten osaa tehdä vertailuja. just samanlaista kun ei välttämättä ole s-ketjun halpistuotteissa.

ja juu, mitähän se henkilökunta ale nykyään mahtaa olla? varmaan kanta-asiakkaat saa yhtä suuret prosentit melkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja taasen minä:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
ihana B)

mäkin olen töissä cittarissa ja silti käyn kaupas välil ties missä ...

onko sitten henkilökunta-alennus mitä luokkaa??

Ei sillä oo väliä mitä se ale on. Et kai sinäkään pelkästään s-kaupassa tai k-kaupassa aina vaan käy? yhtä lailla kaupan työntekijät voi juosta kilpailevan firman alejen perässä tai muuten vaan haluta asioida kaupassa, jossa kaikki ei tunne.

Itse työskentelen k-supermarketissa, eikö todellakaan kannata mennä muualle kauppaan. Teen kaikki meidän ostokset omasta työpaikasta. Toki meillä on hiukan tavallista paremmat alennukset henkilökunnalle..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihana B)

Ei sillä oo väliä mitä se ale on. Et kai sinäkään pelkästään s-kaupassa tai k-kaupassa aina vaan käy? yhtä lailla kaupan työntekijät voi juosta kilpailevan firman alejen perässä tai muuten vaan haluta asioida kaupassa, jossa kaikki ei tunne.

Itse asiassa kyllä käyn lähinnä s-liikeen kaupoissa ym.Keskittäminen nääs kannattaa.

Mun mielestä K-supermarket on kalliimpi, kuin s-market, mutta toisaalta superissa on välillä aina hyviä tarjouksia mitä Ässässä ei juuri lainkaan. Mut jos voisin valita, niin kävisin silti
K-supermarketissa (meillä ei ole), kun s-marketeissa on niin p. valikoima.

Alkuperäinen kirjoittaja minä nyt:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihana B)

Itse asiassa kyllä käyn lähinnä s-liikeen kaupoissa ym.Keskittäminen nääs kannattaa.

Lähinnä ei ole = pelkästään. Minäkin käyn lähinnä k-ketjun liikkeissä, mutta juuri äsken tulin s-marketista ;) Totta kai mun äiti töissä ollessaan (myyjä) suoritti päivittäisostokset "omasta" kaupasta. Mutta vapaa-ajalla käytiin cittarissa, euromarketissa, siwassa... yleensä aina kaikissa muissa kuin siinä omassa, josta ne tarjoukset oli jo ostettu.

kyllä täällä supermarketissa saa parempaa palvelua, laajemmat valikoimat ja hevi osasto on ihan super hyvä verrattuna paikalliseen s-markettiin.. siellä ei juuri tarjouksia ja ruoka on kalliimpaa kuin Kssa, taloustavarat ja pesuaineet vähän halvempia.. Plussana vielä vaatteet joita ei supermarketissa ole.. omistan kummankin kaupan kortit..

ässässä jotkut tuotteet halpoja. Monet kuivatavarat, lastenruoat, vaipat yms kalliimpia ja reilusti. Ässä jotenkin saanut markkinoitua ihmisille olevansa halpa. Niillä bonuksilla huijataan keskittämään. Itse loppupelissä maksat ne bonukset moninkertaisesti. Itsekin kyllä käyn paljon Prismassa hyvän hedelmätiskin takia, mutta monista tuotteista edullisuus kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja s-kaupan täti:
kyllä nuo hk-alennukset meni ihan metsään. mie en voi sitä paljastaa koska ne on salassa pidettäviä asioita mut tuo 5%on kaukana totuudesta.

s-ryhmässä muistaakseni ruuasta 3% ja käyttötavarasta 15%

Yhteistyössä