onko ruusa ja äijä taas yhdessä?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
no luulekko että täältä saat oikean vastauksen? ei kerrottais vaikka tiiettäis.

pistä vaan ruusalle yyveetä jos kovasti asia vaivaa. niin... ja mitä sitte vaikka oisivatki yhessä? :whistle: ;) :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no luulekko että täältä saat oikean vastauksen? ei kerrottais vaikka tiiettäis.

pistä vaan ruusalle yyveetä jos kovasti asia vaivaa. niin... ja mitä sitte vaikka oisivatki yhessä? :whistle: ;) :D
ei mitään sitten. kunhan nyt kiinnitin muutamassa ketjussa huomiota. hienoa jos ovat saaneet asiansa järjestykseen. :)
 
Mäkintosh
No hyvä on, mä kerron. Siinä kävi nyt sitte lopulta niin, että Ruusa meni äijän luo keskustelemaan noin niinko "paremman huomisen" merkeissä ja sitte siellä oli äijän veli, jota Ruusa ei ollu koskaan tavannu. Se oli kai niinko Ruotsista tullu käymään tai jotain. No, Ruusa ja tää veli olivat heti niin in lööv, että äijä jäi toiseks ja Ruusa on nyt kai muuttamassa sitte sinne Göteborgin liepeille!!!
 
Ruusaaaa
Ruusa kyseli vähän aikaa sitten, että miten menetetyn luottamuksen voi ansaita takaisin. Eli vaikutti siltä, että olisi ollut palailemassa takaisin kotiin.

Onko nyt sitten oikeasti niin, että olisikin ihastunut johonkin toiseen mieheen? Jos näin on, niin sitten ruusalla ei ole ihan kaikki piuhat kohdillaan. Ei kait sitä nyt ensin jätetä äijää ja kersoja, sitten yritetä tulla takaisin ja häivytäkin jonkun ukon matkaan. Tuohan olisi ihan posketon kuvio jo lapsiakin ajatellaan.

Missähän tässäkin sitten oikeeasti mennään??
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja ooo:
menetetyn luottamuksen ansaita takaisin?
eli onko se ruusa pettäny äijää ja siks erosivat? :/

Kyllä petti ruusa.Ilmeisesti ovat palaamassa takaisin.Ruusa ehti saada juuri toisen asunnonkin.Mutta palaa äijän luo
 
mietippä sitä
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no luulekko että täältä saat oikean vastauksen? ei kerrottais vaikka tiiettäis.

pistä vaan ruusalle yyveetä jos kovasti asia vaivaa. niin... ja mitä sitte vaikka oisivatki yhessä? :whistle: ;) :D
Sä oot sitte joka kyselyssä työntämässä nenääs asioihin, joista sulta ei ole kysytty mitään. Mullekin väitit vastanneesi ihan asiallisesti, kun vittuilit yhdessä helmin ketjussa. Toisessa ketjussa läiskit just tällä samalla tyylillä, kun viveka kyseli helmin lapsista.
Pitäisit kädet taskussa, jos et osaa kirjoittaa ihmisten lailla. Olet kyllä ärsyttävimmästä päästä palstalaisia.

Ruusa on itse kertonut täällä, että on yhdessä miehensä kanssa, mutta varalla kämppä muuttovalmiina. Sen voi ihan hyvin kertoa ilman yksäreitä, kun ruusa on sen itsekin kertonut.

Mee sä nyynä käytöskurssille, oot ärsyttävämpi ku helmiäinen joskus.

 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja mietippä sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no luulekko että täältä saat oikean vastauksen? ei kerrottais vaikka tiiettäis.

pistä vaan ruusalle yyveetä jos kovasti asia vaivaa. niin... ja mitä sitte vaikka oisivatki yhessä? :whistle: ;) :D
Sä oot sitte joka kyselyssä työntämässä nenääs asioihin, joista sulta ei ole kysytty mitään. Mullekin väitit vastanneesi ihan asiallisesti, kun vittuilit yhdessä helmin ketjussa. Toisessa ketjussa läiskit just tällä samalla tyylillä, kun viveka kyseli helmin lapsista.
Pitäisit kädet taskussa, jos et osaa kirjoittaa ihmisten lailla. Olet kyllä ärsyttävimmästä päästä palstalaisia.


.
Ruusa on itse kertonut täällä, että on yhdessä miehensä kanssa, mutta varalla kämppä muuttovalmiina. Sen voi ihan hyvin kertoa ilman yksäreitä, kun ruusa on sen itsekin kertonut.

Mee sä nyynä käytöskurssille, oot ärsyttävämpi ku helmiäinen joskus.


Kerrankin joku muukin huomannut nyynän VITTUMAISUUDEN täällä.
Luulee olevansa suurempikin pamppu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja mietippä sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no luulekko että täältä saat oikean vastauksen? ei kerrottais vaikka tiiettäis.

pistä vaan ruusalle yyveetä jos kovasti asia vaivaa. niin... ja mitä sitte vaikka oisivatki yhessä? :whistle: ;) :D
Sä oot sitte joka kyselyssä työntämässä nenääs asioihin, joista sulta ei ole kysytty mitään. Mullekin väitit vastanneesi ihan asiallisesti, kun vittuilit yhdessä helmin ketjussa. Toisessa ketjussa läiskit just tällä samalla tyylillä, kun viveka kyseli helmin lapsista.
Pitäisit kädet taskussa, jos et osaa kirjoittaa ihmisten lailla. Olet kyllä ärsyttävimmästä päästä palstalaisia.


.
Ruusa on itse kertonut täällä, että on yhdessä miehensä kanssa, mutta varalla kämppä muuttovalmiina. Sen voi ihan hyvin kertoa ilman yksäreitä, kun ruusa on sen itsekin kertonut.

Mee sä nyynä käytöskurssille, oot ärsyttävämpi ku helmiäinen joskus.


Kerrankin joku muukin huomannut nyynän VITTUMAISUUDEN täällä.
Luulee olevansa suurempikin pamppu.
Mä oon huomannu sen monta kertaa jo.
Ja nyynä ei tee eroa, onko vittuilun kohde musta vai harmaa. Se osaa olla tasapuolinen siinä suhteessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Öh, tuota, paha vastata, kun enitsekään tiedä.

Heiniinjoo, ja peeässä, en mä mitään pettänyt ole eikä ole toista miestä.

Voi sitä luottamuksen pettää muutoinkin kuin naimalla. :headwall:
eikö ole mukavaa tietää, että palstalla on varma tieto sinunkin asioistasi.
Se tuo varmaan sellaista turvallisuudentunnetta :whistle: :LOL: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä