onko rumalla normipainoisella naisella mitään mahdollisuutta saada komea ja hyvätapainen mies?

• Viestiketjun aloittaja kissamirri
  • Ensimmäinen viesti
Ex-misu
sain kutsun juhliin, jossa suurin piirtei kaikki ovat lähes täydellisiä ihmisiä.
No yhdeksi yöksi ainakin. Mieti historiaasi, millaisia poikaystäviä sinulla on ollut? Onko hyvännäköisiä ollut vain yhden illan juttuina? Jos pidempiaikaiset poikaystäväsi ovat olleet taviksia niin sellaisiin sinulla tulee olemaan jatkossakin mahdollisuudet. Minulla oli nuorena hyvännäköisiä miehiä paljonkin, mutta ne suhteet eivät koskaan kestäneet. Pidempiaikaiset poikaystävät ovat olleet kunnollisia, mutta eivät mitään alfauroksia. Nyt jos pitäisi ruveta nuoruuden ohittaneena miestä katsomaan niin ei taitaisi kyllä ollaa enää minun markkinat. Minua ei miehet enää vilkuile ja jos jossain saa katseita niin katselijat ovat varmastikin yli 50-vuotiaita. (Itse olen 40). Oma mies ei juurikaan kehu, mutta on todella hyvä isä ja kunnollinen mies. Romantiikkaa tässä kyllä kaipaisi ja huomiota.

Ei tarvitse olla "kaunis" ollakseen viehättävä. Viehättävyys on enemmän ulkonäköön liittyvistä valinnoista ja omasta asenteesta kiinni. Jos ne on kunnossa, niin on hyvä mahdollisus saada omaan makuun miellyttävä kumppani.

Yhteistyössä