onko ripsien ja ja luomien kestovärjäyksiä olemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töihin palaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töihin palaaja

Vieras
siis tekeekö kosmetologit jotain ripsien kestovärjäyksiä? paljon maksaa? kauan ne kestää?

entäs nko luomiin mitään pysyviä rajauksia?

työt alkaa, kiireet aamut, ja oon mitäänsanomattoman näkönen ilman meikkiä....

kosmetologilla tms en ole ikinä käyny, en tiiä mitä ne tekee ja ei tee :D

Juu tekee. Kesto muutaman viikon, väreistä ja kohteesta riippuen. Tosi pysyvät rajaukset luomiin ja kulmiin saat tatuoimalla. Mä otan kampaajalla käydessäni kulmiin ja ripsiin värjäykset, kestävät about kampaajallakäyntien välin eli parhaimmillaan viitisen viikkoa.

Tekee kosmetologit kestovärjäyksiä ripsiin ja kulmiin. Hyvin on toiminut ainakin mulla. Muutaman kuukauden max. kestää.Riippuu vähän miten hyvin se väri tarttuu milläkin kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja marsupillari:
Tekee kosmetologit kestovärjäyksiä ripsiin ja kulmiin. Hyvin on toiminut ainakin mulla. Muutaman kuukauden max. kestää.Riippuu vähän miten hyvin se väri tarttuu milläkin kerralla.

Eikös se värin pysyvyys riipu siitä,miten pian karvat uusiutuu...

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Jos saa tunkea samaan ketjuun, niin kysyisin että sattuuko noitten värien laitto?Kuinka pitkään menee,esim.ripsien tai kulmien värjäys?

Ei satu, ellei väriä mene silmään. Se voi kirvellä, väriaineesta riippuen. Se väri, jota kampaajani käyttää, tarttee muhia muutaman minuutin. Olisiko kymmenen minuuttia? Hankala arvioida, kun on itse siinä silmät kiinni enkä ole koskaan tullut ajatelleeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Jos saa tunkea samaan ketjuun, niin kysyisin että sattuuko noitten värien laitto?Kuinka pitkään menee,esim.ripsien tai kulmien värjäys?

Ei satu, korkeintaan se laitettava väri voi kirvellä silmiä laittovaiheessa..Menisköhän noissa joku puol tuntia.. en ole koskaan kelloaikaa kattonut..

Ripsien ja kulmien värjäys ei satu mutta rajauksien varmaankin koska sehän tatuoidaan. Samoin voi ottaa huulien rajauksen joka tatuoidaan.
Ripsien ja kulmien värjääminen kestää noin vartin, sis. suojauksen, värin levityksen ja vaikutusajan plus poispeseminen.

Jos ne laitetaan oikein, ne ei satu. Kestovärjäys siis.

Mulla laittoi kerran perhetuttu kampaajaopiskelija,ja onnistui säheltämään sillai, et silmää kirveli... eli sitä vetyperoksidia pääsi silmään. Silmä oli sit punainen ja ärtynyt,ei sitä sen suurempaa haittaa ollut. Olipahan epämiellyttävää.

Et jos tuntuu kirvelyä, niin kannattaa heti sanoa, siel on sit suojaukset huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
eli onko kestovärjäys semmonen et se edes vähän näkyykin ripsissä?
paljon ne suunnilleen maksaa?

Näkyy. Värisävystä riippuen tietysti. Minä tykkään kestovärjäyksesti siksi, että väri tosiaan näkyy, omat ripseni ja kulmani ovat todella vaaleat, lähes läpinäkyvät. Otan kulmiin tummaa ruskeaa ja ripsiin mustaa. Hyvin pelittää. Kustannus on muistaakseni 10-15 e, mutta kun se uppoaa muuhun laskuun, en ole sitä erikseen ajatellut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
eli onko kestovärjäys semmonen et se edes vähän näkyykin ripsissä?
paljon ne suunnilleen maksaa?

Täälläpäin ripsien ja kulmien kestoväri 20-30 ? paikasta riippuen.. joskus jotain tarjouksia, niin sa halvemmallakin..

Yhteistyössä