Onko rintojen koolla väliä?

  • Viestiketjun aloittaja Daisy
  • Ensimmäinen viesti
Onko sillä oikeastaan niin väliä, vaikka sillä olisikin merkitystä. Jos tämmöisiä vaatimuksia miehellä (tai naisella) on, niin valitkoon sitten partnerinsa sen mukaan. Kai sitä pinnallisuudeksikin kutsutaan. Mutta meitä kun miellyttää erilaiset asiat, toiset niistä ovat merkityksellisempiä kuin toiset.

Ja mie en välitä liian epäaidoista tisseistä. Ne ei herätä iloa tämän katsojan silmissä :D
 
Tinttara
mä näen, että se sopusuhtaisuus siinä ois tärkeintä. ite oon isompi tyttö, joten nää f-kupit sopii hyvin, mutta jos tälläsest änkis jollekkin hoikalle ja sirolle, niin huh. ja päin vastoin.
mut jos nyt ihan tosissaan aattelee, niin eikai sillä nyt ihan oikeesti oo niin väliä. vai onko?
 
Eh
Alkuperäinen kirjoittaja reino44:
Isot DD-tisut taitaa olla kaikista parhaimmat. Kyllä peppumiehet ovat jollain tavalla homo-orientoituneita. Miksi muuten naiset suurentelisi tissejään?
Itse jos suurentaisin niin suurentaisin ihan itseni takia, en todellakaan yhdenkään miehen. Onks tissimiehillä sit joku fetissi omaan äitiinsä jos peppumiehet ovat homo-oireisia? Taitaapa olla että sitä tisua on liian vähän mamilta irronnut, että pakko jotenkin se aikuisena purkaa.
 
Viivi
Mulla on aina ollut teini-iästä saakka aika isot rinnat ja luulen etten koskaan olis pieniin ollut tyytyväinen. Tärkeintä on että itse on sinut rintojensa kanssa oli ne sit millaiset tahansa.
 
joanna
no onhan koolla merkitystä. jokaisella on omat mieltymyksensä vaikka kumppanilla toisenlaiset oiskin.
mun mies on enempi peppumies ainakin omien sanojensa mukaan. itse pidän täyteläistä c:tä parhaimpana ja luulen miehenkin olevan samoilla linjoilla,ei pidä liian isoista rinnoista,mutta tuskin pienistäkään.
penistä nyt ei oikein voi tisseihin verrata.
liian pieni penis ei tunnu missään vaikka kuinka osais sitä käyttää.. ja penis voi myös olla liian iso,todistetusti.
 
Mä tykkään isohkoista tisseistä mutta kyllä siihen vaikuttaa monet seikat kuten muoto, tissien koko nännipihan koko ja väri, mun ihanne tissit on 75d, tummilla isoilla nännipihoilla sellaiset on ihanan villin näköiset
 
"nimetön"
kuulepas tyttönen, kunhan ikää tulee sulle noin 10 vuotta lisää, niin yhtäkkiä huomaat että tisukat ei ole enään niin kiinteät ja terhakat. Kaikki on katoavaista, kannattaa perustaa oma itsetunto (ja suhde) jonkin muun varaan kuin maitorauhasten koolle. :D
Rintalihaksia vahvistamalla voi parantaa rintojen kiinteyttä ja terhäkkyyttä. Kysy keltä tahansa alan ammattilaiselta.
 

Yhteistyössä