E
Erika
Vieras
Kun tarhassa on agressiivista käyttäytymistä, mitä ei tapahdu päivittäin, huolta siitä on, sekä äiti/lapsi suhteen kommunikoinnista? Onko se riittävä syy viedä lapsi pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaatakin harmaampi:On. Tai no meillä ainakin ollaan juuri vähän samantyyppisestä syystä oikeudessa tappelemassa sossujen kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja harmaatakin harmaampi:No lapsella on adhd, apua ollaan itse yritetty hakea vuosia, saamatta mitään. Koulussa alkoi sitten nuo ongelmat näkyä ja heti alkoivat hankkia lasta huostaan. Ollaan kohta vuosi tässä taisteltu, lapsi asuu vielä kotona mutta kohta on oikeudenkäynti ja sitten selviää miten käy. Itse olen siinä mielessä luottavainen, että eihän tuollaisin perustein voi viedä lasta vanhemmiltaan, ja kun meillä ei ole vanhempi/lapsi suhteessa tms mitään ongelmaa. Kaikki sossujen väitteet me voimme onneksi todistaa valheelliseksi, ja joka ikinen psykologi ja neurologi on meidän puolella, meillä on myös loistava asianajaja.
Mutta kun olen paljon nyt lukenut ja kuullut näitä juttuja, niin aika uskomattomin perustein on lapsia huostaan otettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaatakin harmaampi:No lapsella on adhd, apua ollaan itse yritetty hakea vuosia, saamatta mitään. Koulussa alkoi sitten nuo ongelmat näkyä ja heti alkoivat hankkia lasta huostaan. Ollaan kohta vuosi tässä taisteltu, lapsi asuu vielä kotona mutta kohta on oikeudenkäynti ja sitten selviää miten käy. Itse olen siinä mielessä luottavainen, että eihän tuollaisin perustein voi viedä lasta vanhemmiltaan, ja kun meillä ei ole vanhempi/lapsi suhteessa tms mitään ongelmaa. Kaikki sossujen väitteet me voimme onneksi todistaa valheelliseksi, ja joka ikinen psykologi ja neurologi on meidän puolella, meillä on myös loistava asianajaja.
Mutta kun olen paljon nyt lukenut ja kuullut näitä juttuja, niin aika uskomattomin perustein on lapsia huostaan otettu.
juu, näinhän se on, et kun ei pystytä esim koulussa auttamaan lasta, vika on tietenkin vanhemmissa. Meillä erityislapsi ja kun koulussa tuli ongelmaa(käy normaalia ala-astetta, heillä ei vara palkata esim avustajaa), alettiin syyttämään isää ongelmista, kun ei kuulema vietä lapsen kans tarpeeks aikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Jos lapsi nin agressiivinen että on vaaraksi muille oppilaille niin kyllä siitä pitäisi olla kotonakin ola huolissaan ja tehdä asialle jotain . Nykyään vaan luotetaan aina siihen että joku muu (päiväkoti, koulu jne. )hoitaa asiat kuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaatakin harmaampi:No lapsella on adhd, apua ollaan itse yritetty hakea vuosia, saamatta mitään. Koulussa alkoi sitten nuo ongelmat näkyä ja heti alkoivat hankkia lasta huostaan. Ollaan kohta vuosi tässä taisteltu, lapsi asuu vielä kotona mutta kohta on oikeudenkäynti ja sitten selviää miten käy. Itse olen siinä mielessä luottavainen, että eihän tuollaisin perustein voi viedä lasta vanhemmiltaan, ja kun meillä ei ole vanhempi/lapsi suhteessa tms mitään ongelmaa. Kaikki sossujen väitteet me voimme onneksi todistaa valheelliseksi, ja joka ikinen psykologi ja neurologi on meidän puolella, meillä on myös loistava asianajaja.
juu, näinhän se on, et kun ei pystytä esim koulussa auttamaan lasta, vika on tietenkin vanhemmissa. Meillä erityislapsi ja kun koulussa tuli ongelmaa(käy normaalia ala-astetta, heillä ei vara palkata esim avustajaa), alettiin syyttämään isää ongelmista, kun ei kuulema vietä lapsen kans tarpeeks aikaa!
No viettääkö isä lapsen kanssa aikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaatakin harmaampi:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Jos lapsi nin agressiivinen että on vaaraksi muille oppilaille niin kyllä siitä pitäisi olla kotonakin ola huolissaan ja tehdä asialle jotain . Nykyään vaan luotetaan aina siihen että joku muu (päiväkoti, koulu jne. )hoitaa asiat kuntoon.
Tottakai asialle on tehtävä jotain, mutta onko huostaanotto se ainoa oikea vaihtoehto? Kun mitään muuta apua ei edes ole yritetty tarjota?
Meidän tapauksessa lapsi ei edes ole aggressiivinen, ei yritä satuttaa muita tai itseään, mutta ei vaan pysty sopeutumaan normaaliin luokkaan. Ei ole kuulemma resursseja järjestää lapselle avustajaa, mutta on resursseja ottaa lapsi huostaan, mikä taas maksaa kunnalle huomattavasti enemmän kuin se avustaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meidän tytön ryhmässä on väkivaltainen poika, ovat esikoulussa. Se haukkuu joka päivä tyttöäni tyhmäksi ja vaatteet ovat rumat. On myös vetänyt tyttöni tuolilta lujaa, että löi päänsä tuoliin ja tuli kova päänsärky. Nyt perjantaina tyttöni sanoi et löi täysillä mahaan jota vielä koski kun hain hoidosta. Huomenna otan opettajan kunnolla puhutteluun, et mitä siellä tapahtuu, kun ei saa pidettyä poikaa kurissa. Kolmatta kertaa en anna pahaa tapahtua. Soitan myös huomenna lastensuojeluun et rupeis katsomaan onko kotona kaikkik ok vai mikä on kun näin käyttäytyy! Tyttöni on kiltti inhoaa poikia ja leikkiikin vain tyttöjen kanssa. Aluksi luulin et poika olisi ihastunut tyttööni, mut väkivaltaista käytöstä en suvaitse!