Onko RELAATIOT 5 jo oma ketju?

  • Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti
.
Apua!!! Ompas kaikki jo pitkällä! Itse jumittunut kahteen suutuun, joten auttakaas vähän, eli SHREKistä kaikki ja KÄÄRMEEestä (14), TANSSIJAsta molemmat, entä VOIMISTELU (13)? Suuret kiitokset jos joku viittis auttaa! :)
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Apua!!! Ompas kaikki jo pitkällä! Itse jumittunut kahteen suutuun, joten auttakaas vähän, eli SHREKistä kaikki ja KÄÄRMEEestä (14), TANSSIJAsta molemmat, entä VOIMISTELU (13)? Suuret kiitokset jos joku viittis auttaa! :)
shrekkiin tuli ainakin se naisohjaaja, ja aasin ääni, mut muuten en voi auttaa kun en tiedä itsekkään
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Apua!!! Ompas kaikki jo pitkällä! Itse jumittunut kahteen suutuun, joten auttakaas vähän, eli SHREKistä kaikki ja KÄÄRMEEestä (14), TANSSIJAsta molemmat, entä VOIMISTELU (13)? Suuret kiitokset jos joku viittis auttaa! :)
shrekkiin tuli ainakin se naisohjaaja, ja aasin ääni, mut muuten en voi auttaa kun en tiedä itsekkään
Mitä suurimmat kiitokset sinulle! :) Jos nyt pääsin vähän taas etiä päin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla auki käärme, harrastus, elokuvagenre ja ammatti, mutta en saa enempää ruutuja auki, help!!! :/
Ja mulla käärme, alkuaine, rakennus, harrastus, ammatti...

miten tuonne elokuvagenreen?

Oletko löytänyt ohjaajaa tai kirjailijaa? Ei mulla ammatit jatku mihinkään ja monta vielä puuttuu....
 

Yhteistyössä