Onko realistista pudottaa 30kg?

• Viestiketjun aloittaja Kulta
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äitivm79:
Minä voisin lähtä messiin ja pudottaa 20 kg =)

Uskon että sun tavoite on realistinen mutta vaatii paljon.
niin, mulla on porkkanana omat häät. :) haluaisin näyttää hyvältä, nyt tai ei koskaan. ensi vuonna tulee 30 mittariin, niin ei niitä hyviä vuosia muutenkaan enää paljoa ole. :D

ap
pitäiskö mun asettaa rajapyykkejä matkan varrelle? kuten jouluun mennessä -10kg ja vappuun -20 jne? vai aiheuttaako se stressiä ja näinollen epäonnistumisen riski kasvaa? mä olen huono tässä, puolitosissani aina laihdutellut ja jojoillut, mutta nyt on henkisesti varma olo, enkä suostu epäonnistumaan. aloittelen tässä elokuun vaihteessa pehmeällä laskulla, koska imetän. lopettelen imetyksen pikkuhiljaa vuoden vaihteessa, jonka jälkeen nostan tehoja, riippuen tietty tuloksista. tän motivoituneempi en vois enää olla. mä oikein pursuan sitä laihduttamisen iloa, vaikka tiedän, että epätoivonhetkiä ja lipsumisia tulee. :D

vieras
Minun vinkkini on, että pudotat 5 kiloa kerrallaan. Asetat ne sopivin välein ja tähtäät aina tiukasti siihen välitavoitteeseen, jonka jälkeen voit palkita itsesi :) Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pitäiskö mun asettaa rajapyykkejä matkan varrelle? kuten jouluun mennessä -10kg ja vappuun -20 jne? vai aiheuttaako se stressiä ja näinollen epäonnistumisen riski kasvaa? mä olen huono tässä, puolitosissani aina laihdutellut ja jojoillut, mutta nyt on henkisesti varma olo, enkä suostu epäonnistumaan. aloittelen tässä elokuun vaihteessa pehmeällä laskulla, koska imetän. lopettelen imetyksen pikkuhiljaa vuoden vaihteessa, jonka jälkeen nostan tehoja, riippuen tietty tuloksista. tän motivoituneempi en vois enää olla. mä oikein pursuan sitä laihduttamisen iloa, vaikka tiedän, että epätoivonhetkiä ja lipsumisia tulee. :D
Onnea urakkaan :) Mut älä aseta liian suuria tavoitteita ettei tule pettymyksiä, koska ne pettymykset sitten johtaa siihen et masentuu ja koko homma menee persiilleen..

Yhteistyössä