Onko raskaustesti silti plussa, vaikka pystyviiva olisi kapea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onkohan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onkohan..

Vieras
Eli tein tuossa clearbluen testin. Plussaviivan kohdalle tuli sellainen tosi kapea, mutta tumma pystyviiva. Siis ei läheskään koko alue tullut tummaksi, vain tuo raita siitä sivusta.. Vaikea selittää. Otin kuvaakin jotta olisitte voineet arvioida, mutta kuvasta tuli niin epäselvä ettei viivaa näkynyt lainkaan.

Mulla noi Clearbluen ohuen ohuet viivat ovat olleet negoja. En tykkää siitä testistä yhtään. Nosti liian monta kertaa turhaa toivoa meille. Halvat markettitestitkin ovat parempia. Ja siihen Clearbluen digitaaliseen luotan.

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27176124:
Mulla noi Clearbluen ohuen ohuet viivat ovat olleet negoja. En tykkää siitä testistä yhtään. Nosti liian monta kertaa turhaa toivoa meille. Halvat markettitestitkin ovat parempia. Ja siihen Clearbluen digitaaliseen luotan.

Kuin myös minulla. Apteekissakin hokivat tuota "viivan vahvuudella ei ole väliä, plussa on jos pystyviiva tulee!" Paskat. Mikä tahansa testi on parempi kun tuo, ja tosiaan näitä kyselyjä löytyy satoja kun googlettaa. Joku oli kai joskus tosissaan riemastunut tosta ja laittanut sinne firmaan palautetta testeistä..

Yhteistyössä