Onko raskaus mahdollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsula

Vieras
unohdin ekalta ja tokalta viikolta pillerin(ekan unohduksen äkkäsin vast liian myöhään,ja olin keskeytetyssä yhdynnyssä unohduspäivänä!)toka unohtu sit muutama päivä myöhemmin,sillon otin seuraavana päivänä kaksi kerralla!lisäksi eilen siis olin yhdynnässä(loppuun asti),että oliko tuo ehkäisyteho jo palautunut kun eikös pitäisi viikon verran lisäehkäisyä käyttää,vai onko miten mahdollista että raskaudun?(vajaa viikko oli tämän viimesimmän unohduksen jälkeen yhdyntä)kiitos kaunis jos joku fiksu minua valaisisi!=D

Pillerit ei koskaan ole satavarmoja, ja ohjeessa lukee milloin voi unohduksesta olla niin paljon haittaa että ehkäisyteho kärsii merkittävästi. Kahden pillerin kerralla ottaminen ei auta mitään, sitä ei yleensä ohjeen mukaan suositella, myöskin jos kriittisemmässä kohdassa unohtuu pilleri, suositellaan ohjeessa yleensä käyttämään lisäehkäisyä koko loppukierto, viikko ei auta.

Lue pakkausseloste, jos tosiaan pelkäät että jotain on tapahtunut eikä raskaus sovi kuviohin, tutustu jälkiehkäisyyn. Testiä varmaan kannattaa tehdä varsinkin jos tyhjennysvuoto jää puuttumaan, voi tietty tulla raskaudesta huolimattakin.

ainahan on raskauden mahdollisuus kun harrastaa seksiä. Tuossa sairaalassa synnyttäessäni törmäsin äitiin (lähemmmäs 50v), joka oli kierrukasta huolimatta raskautunut...ja huomannut vasta 35vkolla olevansa raskaana...että silleen