Onko raskauksista palautuminen itsestä kiinni???

• Viestiketjun aloittaja 10kg, nahka ja arvet jäljellä
  • Ensimmäinen viesti
Ei se ainakaan helppoa ole, eikä ihmettä tapahdu yhdessä yössä.
Mulla on jo monta synnytystä takana ja osa vatsalihaksista on jo "menetetty". Silti niiden olemassa olevien lihasten eteen voi jotain tehdä :)
En oo kyllä mikään himojumppaaja/kuntoilija.

Dor-Ka
Jotkut väittävät, että nahan palautuminen olisi ainakin jossain määrin kiinni iästä ja/tai geeneistä.
Arvet kaiketi tulevat ajan mittaan haalistumaan (ainakin toivon niin, muuten bikineissä näyttäytyminen on kohdallani ISO ei).
Laihduttaminen on koko lailla itsestä kiinni.
Olen näitä samoja juttuja miettinyt itsekin tässä raskauden viimeisellä kolmanneksella. Äitini sai minut saman ikäisenä kuin itse olen nyt (24v), ja hän ainakin sanoi myös vatsanahkansa palautuneen ajallaan. Toivossa on hyvä elää!

kesis
ekassa tuli 20kg,laitokselle jäin 10. palauduin ilaman mitään n.1.5vuodessa.
toisesta tuli 25kg vaikka pidin todella tarkasti silmällä kuinka paljon ja mitä syön+olin vielä raskaammassa työssä,toisessa kyllä lapsikin oli hiukan isompi.taas jäi 10kg laitokselle ja nyt 1.4kk jälkeen alkaa pikkuhiljaa vanhat vaatteet .80% mahtumaan päälle. pömppis tahtoo olla tiukassa. ps.olen lähempänä 40 kuin 30v

Nahkaton
Olen normipainoinen, raskauksissa on tullut kymmenisen kiloa lisää, olen syönyt terveellisesti ja kilot ovat olleet vain raskauskiloja. Ikinä ei ole jäänyt mitään nahkaa roikkumaan, vatsa on vetäytynyt hyvinkin nopeasti takaisin.

Yhteistyössä