Onko pussailu vieraan naisen/miehen kans pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä en pitäis sitä niin pahana. En ite tekis, koska en tykkäis et mies pussailee muita. Jos jotain kännipussailua tulis niin pitäis mun mielestä kärvistellä ite omantunnontuskissaan, eikä pahottaa toisen mieltä kertomalla. Seksi ja useampi pussailukerta on sitten kyllä jo pettämistä.
 
"vieras"
meidän suhteessa tänä päivänä olisi. suhteen alkuaikoina molemmat on varmaan pussaillut humalassa muita. minä olen pussannut miehen kaveria.nykyään ns aikuisiällä ei olisi kiva juttu.
 
"pikku mamma"
On, paitsi jos kyse on pilailu mieleisestä pusuttelusta samaa sukupuolta olevan kanssa. Itsekkin pusuttelen naispuolisia ystäviä ja hyväksyisin sen et oma mies sit suukottelis naapurin penttiä (en kyllä usko miehen haluavan niin tehdä).

Mutta jos mies suukottelis naapurin Pirjoa ollaan menty rajan yli.. Ei tulis itselle pieneen mieleenkään pussailla muiden miesten kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
lady edith
Riippuu pitkälti suudelmasta. Jos saat suukon puolisosi läsnäollessa hänen hyväksyessään asian niin tuskin puhutaan pettämisestä. Jos suudelmassa ei ole mitään seksuaalista niin tuskin puhutaan pettämisestä, mutta jos kyseinen toiminta loukkaa puolisoasi niin heti ollaan astuttu pettämisen rajan yli kaiketi. Eniten kai ratkaisee: Oletko valmis kertomaan asiasta puolisollesi kepeästi vaiko salaatko mieluummin asian.
 
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sanaa pettäminen, kaikki luokittelee sen niin eri tavalla ja mun mielestä se on myös hyvin naiivi sana.

Jos aiheuttaa tieten tahtoen mielipahaa toiselle niin se on väärin. Ja muuta luokittelua ei mun mielestä tarvita.
 
"vieras"
Ei ole. Jos vetää kielareita, tyyllin "haluan sinulta seksiä" niin se on, mutta jos antaa PUSUN, kuivan ja mitään tarkoittamattoman, niin se on kuin antaisin suukon lapselle poskelle.
 
"mie"
En tykkäis, mutta silleen kyllä, että moiskautetaan pusu vaikka tyttökaverin poskelle tai vaikka kaulalle, mutta ei suulle, eikä suudella vaan PUSSATA moiskautetaan. Siis että minä moiskauutaisin sitä tyttökaveriani. Mieheni ei taatusti haluaisi pussata poikakavereitaan.
 

Yhteistyössä