Onko punainen jotenkin outo väri vaatteissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"AnskuK"

Vieras
Eli itselläni on pari kirkkanpunaista puseroa, joita käytän usein ja mielelläni, koska kyseinen väri mielestäni sopii minulle.

Mutta se on kyllä jotenkin pistänyt silmiini, että punaista väriä ei oikeastaan ikinä näy muilla naisilla päällä. Miehillä joskus voi olla päällään punainen paita, mutta naisilla -ei ikinä.

Ilmeisesti olen sitten jotenkin tyylitajuton, koska en ole vielä hoksannut että onko punaisessa värissä oikeasti jotain sellaista (ja jos on, niin mitä), mikä tekee siitä vältettävän värin (ja lisäksi, olenko täysin tyylitajuton kyseisessä värissä)

Mulla on erivärisiä punaisia vaatteita, enemmin pinkkjä tai vaaleanpunaisia kuin kirkkaanpunaisia. Kirkkaanpunainen huonosti sopii minulle kun omaan maantienharmaan tukukan ja kalpeat kasvot, mutta silti välillä on kirkkaanpunaisenkin fiilis.

Sinun on pakko asua jossakin kahden perheen kylässä, jossa naapurit ovat musta-asuisia körttiläisiä. En nimittäin tavoittanut juttusi pointtia, sillä meidän kulmilla pk-seudulla punaista tulee kyllä useinkin vastaan.Tätä kirjoittaessani minullakin on punainen paita päällä ja just moikkasin pihalla naapurin isäntää, jolla oli punaruudullinen paita. Joten?????

Henk. koht. en osaa käyttää punaista. En sitä itselleni koskaan pue. Olen kyllä ostanut pari paitaa, mutta ne jäivät pitämättä, koska en vaan viihdy tuossa värissä.

Mutta mun lapsilla ja miehellä on kyllä.