Onko psykologin tutkimuksen jälkeen aina palauteaika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijartg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijartg

Vieras
Mulle tehtiin psykologin tutkimukset helmikuussa. Maaliskuun alussa oli vielä yksi, psykologitla unohtunut testi ja mun mielestä hän sanoi silloin että pidetään myöhemmin palautekerta tutkimuksista.

Odottelen myös tuolta tutkimuspaikasta lääkärinaikaa kokonaisuuteen liittyen. Nyt aloin miettimään, että onko yleensä psykologin tutkimusten jälkleen joku "palauteaika" noiden tutkimusten tuloksista vai riittääkö se lääkärinaika? Vai mitä ihmettä..? Tutkimuksista on kuitenkin jo se 1,5kk hyvinkin eikä mitään aikaa ole kuulunut.

Pojan tutkimusten jälkeen ainakin vedettiin yhteenveto juuri lääkärin vastaanotolla siellä polillla. Paikalla oli kaikki osallistuneet, se itse lääkäri oli eniten turha koko porukassa, mutta hän sitten kirjoittaa paperit ja lähetteet tarvittaessa.

En minä ainakaan saanut mitään palautekeskustelua tai muutakaan. Olisi sinänsä ihan kiva tietää, että mitä minusta on mustetahra- ja muiden testien perusteella sillon muutama vuosi sitten tulkittu, tarviikin selvitellä saako niitä tietoja jostain.

Ei ainakaan pyytämissäni kertomuksissa niistä mitään ollut...

Yhteistyössä