P
psy
Vieras
Jos on sairaanhoitaja, joka on koulutuksessaan suuntautunut mielenterveystyöhön, onko silloin psykiatrinen sairaanhoitaja?? Vai pitääkö tuohon käydä vielä lisää kouluja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kuule, sairaanhoitajan koulutie ei pääty ikinä. Silloin sitoudutaan elinkautiseen koulutukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuleepa ristiriitaista tietoa...??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kuule, sairaanhoitajan koulutie ei pääty ikinä. Silloin sitoudutaan elinkautiseen koulutukseen.
Mitäs tuolla tarkoitat?
Eikö tuo nyt päde ihan joka alalla? Kehitys menee eteenpäin ja mukana on pysytyttävä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kuule, sairaanhoitajan koulutie ei pääty ikinä. Silloin sitoudutaan elinkautiseen koulutukseen.
Mitäs tuolla tarkoitat?
Eikö tuo nyt päde ihan joka alalla? Kehitys menee eteenpäin ja mukana on pysytyttävä.
Väitinkö, että se koskee vain sairaanhoitajia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuleepa ristiriitaista tietoa...??
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuleepa ristiriitaista tietoa...??
minä olen just lopettelemassa amk koulutustani ja valmistun sairaanhoitajaksi joulukuussa ja juuri se, että on AMK takaa sen että kaikki, ulkomaalaisetkin, AMK tutkinnon omaavat ovat käyneet ja valmistuneet samoin kriteerein.
Ei meillä ole edes mahdollisuutta suuntautua johonkin kuten aiemmin, ennen AMK uudistusta on ollut.
Sitten lisäkoulutuksiin hakemaan kun on valmistunut, jos niikseen tulee<!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuleepa ristiriitaista tietoa...??
minä olen just lopettelemassa amk koulutustani ja valmistun sairaanhoitajaksi joulukuussa ja juuri se, että on AMK takaa sen että kaikki, ulkomaalaisetkin, AMK tutkinnon omaavat ovat käyneet ja valmistuneet samoin kriteerein.
Ei meillä ole edes mahdollisuutta suuntautua johonkin kuten aiemmin, ennen AMK uudistusta on ollut.
no minä valmistun vuoden päästä ja kyllä me ainakin valitaan suuntautumisvaihtoehto, jota sitten opiskellaan viimeinen vuosi.
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuleepa ristiriitaista tietoa...??
no minä valmistun vuoden päästä ja kyllä me ainakin valitaan suuntautumisvaihtoehto, jota sitten opiskellaan viimeinen vuosi.
![]()
MISSÄ OPISKELET??
Oletko nimenomaan AMK opinnoissa?
Me saatiin itse valita se, missä viimeinen työharjoittelu tehtiin. Ei sen enempää suuntauduttu mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuleepa ristiriitaista tietoa...??
![]()
MISSÄ OPISKELET??
Me saatiin itse valita se, missä viimeinen työharjoittelu tehtiin. Ei sen enempää suuntauduttu mihinkään.
Ihan AMK-opinnoissa
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuleepa ristiriitaista tietoa...??
![]()
MISSÄ OPISKELET??
Ihan AMK-opinnoissa
ompa omituista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Kuule, sairaanhoitajan koulutie ei pääty ikinä. Silloin sitoudutaan elinkautiseen koulutukseen.
Mitäs tuolla tarkoitat?
Väitinkö, että se koskee vain sairaanhoitajia?
ihmettelin vain miksi vastasit kun vastauksesi ei kerro mitään. Siis ap:n kysymykseen liittyen.
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:AMK sairaanhoitajat ovat valmistuessaan kaikki yhtä ja samaa, enää ei valmistu mihinkään erikseen suuntautuneita kuten ennen! Lisäkoulutukseen voi hakea valmistuttuaan amk:sta