Onko pomon kanssa seksin harrastaminen ylennyksen toivossa väärin?

• Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
rietas
No jos se seksi on syy ylentämiseen, niin mahtaa työkaverit kuittailla asiasta -tai ainakin takanapäin puhuvat sinusta varmasti tosi paljon pahaa. Ja voisiko tuosta itsekään olla iloinen, kunnioittaa itseään? Enpä usko. Eli väittäisin, ettei kannata. Enemmän pahaa sillä aikaan saa, kuin hyvää.

Ei, jos pomosi on oma puolisosi ( ja jos oletetaan, että harrastat muulloinkin kuin ylennyksen toivossa hänen kanssaan sitä seksiä) :)

Jos pomosi ei ole oma puolisosi, en tekisi tuota. Miten voit olla varma ylennyksestäsi? Jostakin syystä nämä asiat tulevat työpaikalla lähestulkoon aina kaikkien tietoon ennemmin tai myöhemmin.
Ja miten sitten työtehtäviesi laita: pärjäisitkö todella hommassa omasta mielestäsi/ pomosi mielestä/ kollegoidesi mielestä/ alaistesi mielestä?

Viimeksi muokattu:
jos joku tätä viel miettii ni
On se väärin. Se on korruptiota. Minun mielestäni verrattavissa rahalla lahjomiseen.
Lisäksi perhe ei koskaan hyödy siitä, jos toinen puoliso tekee aviorikoksen.

christ
Ei tietenkään ole. Kyllähän muutenkin pyritään vaikuttamaan pomoon esim nauramalla vitseille, illallisilla, tekemällä ylitöitä yms. Mikä teoreettinen ero on sillä että tanssii pomon kanssa gaalassa vs harrastaa seksiä? Sen sijaan pomolta on väärin hallitusta ja omistajia kohtaan palkata pätevimmän sijaan paras pano. Omistaja tietysti saa palkata vaikka kenet.

Kysymys on kaupasta. Ei siihen liity mitään oikeaa tai väärää. Jos kaupan ehdot ovat molemmille on niin se on oikein.

Mulla on niin ruma pomo, että pitäisi maksaa pari miljoonaa välirahaa mutta sitten suostuisin ehdottomasti. Kaikella on hinta :)

"vieras"
Mitä luulet kirjottaako se pomo uuden sopimuksen ennen vai jälkeen panon ? Jos jälkeen niin kannattais ikuistaa toimitus muistitikulle ! jos ennen niin sopimus teksti on tärkee esim. pano suoritettu +päiväys+paikka+panojen määrä (täytyy täsmätä jos on tallennettu tikulle) ! ps.Jos on hyvä pano vaadi sen vaikutus-ajaksi toistaiseksi ,kirjallisesti .

"esmes"
Ei kai se väärin ole jos et petä ketään. Ihmisen toimista suurimpaan osaan löytyy perimmäisenä itsekkäät syyt.

Itse esimiehenä en harrastaisi seksiä alaiseni kanssa. Kaikki alaiseni ovat naisia joten tilanne on lähinnä teoreettinen, mutta en suhtautuisi hyvällä alaisen lähentelyyn tai flirttailuun. Aivan liian läpinäkyvää käytöstä häneltä ja suhde sotkisi sekä omia, että varmasti muidenkin tiimiläisten työkuviota ennen pitkää. En halua työelämääni minkäänlaista draamaa, juorujen tai jopa kiristyksen mahdollisuutta.

Itse en kyllä viitsisi, vaikuttaisi väkisinkin työilmapiiriin. Pitäisikö sitä sitten harrastaa aina uudestaankin ettei tule potkuja. Vähintäänkin vaivaannuttavaa olisi katsella koko pomoa sen jälkeen.

Jos kyseessä olisi oikea ihastus, niin sitten ehkä, mutta siihenkin lähtisin varoen. Nykyään on työpaikkaa vaikeampi löytää kuin ihastuksia.

Ja jos kuviossa on oma tai toisen puoliso, niin siinäpähän kukin itse päättää mitä on valmis tekemään.

"vieras"
tuossakin asiassa asiat on alussa ihanan jännittäviä ,mut kun homma lähtee kasistä/väljähtyy voi olla aika kusiset ajat töissä ! koskee myös ihastuksia,moni on joutunu vaihtaan maisemaa !

Yhteistyössä