Onko pojalla päällä sekä alushousut että kalsarit??

vieras
nyt on vielä käytössä ihan pelkät pikkarit ja collarit ja toppikset ulos mut kun tulee enempi kylmää niin kyl ne pitkät kalsarit tulee sit sinne väliin.
lähinnä siksi väliin että kun alkkarit laittaa vaihtoon niin ei joka kerta tarvii niitä pitkiä kalsareita laittaa kun ei niissä oo likaa kun taas päälihousut kerää kaiken muun lian.
tai ainakaan meillä ei laiteta pyykkiin niin usein kuin pikkareita ja päälihousuja.
mies meillä pitää pelkkiä pitkiä kalsareita ja sit se säilööniitä tonne penkille kun ei oo jalassa ollu kuin muutaman tunnin joka päivä.... :headwall:
samoin kun meillä on laiska emäntä vaihtaan petivaatteita niin se pitää samaa bokseri pyjamaa koko vaihdon ajan ja tietty ilamn kalsareita alla :yöks:
eipä tu aatelleeks ikinä että pitää niitä sen sata kertaa kauemmin kuin yksiäkään alkkareita ikinä.... tai no ei ny ihan sataa kertaa mut jos mä kerran kuussa tai 3vk välein vaihan lakanat niin on ne aika kauan kyl....
 
Miehille (ja pojille) kai on parempi ettei vehkeet haudu. Siksi kai vain yhdet olisi hyvä. Itse kyllä olen vielä laittanut alkkarit + pitkikset pojalle, mutta mutta... Hankalaa. Tosin mun mieskin laittaa alushousut ja sitten pitkät kalsarit paukkupakkasilla siihen päälle.

 
Työäiti
Laittaisin vissii, jos olisi käytössä. Myös sukkahousujen alle puen pojalle kalsarit.

Mies ei taida pitkien kalsarien alle pukea boxereita (turhan ahdasta). Mutta käyttää lyhyiden tai pitkien VILLAhousujen kanssa kalsareita. Ei myöskään kannata jäädyttää niitä arkoja paikkoja periaatteesta, eturauhastulehdus on ikävä. siihen muuten ei ole mitään muuta lääkettä kuin kipulääke...
 
Keittiönoita
Sekä lyhyet, että pitkät kalsarit. Ihan kuten itsellänikin. Pitkiä on määrällisesti vähemmän, joten jos on alkkarit alla, pitkiä voi käyttää parikin päivää.

Tosin en voi mennä vannomaan, laittaako toi teini joka toinen päivä pitkät ja joka toinen päivä lyhyet. Mutta pyykkinarulla roikkuvien kalsareiden määrästä päättelen, että käyttää molempia.
 
kinuski
Mä en ymmärrä miksi pitkien KALSAREIDEN alla on oltavat vielä lyhyetkin? Siis kun nehän on kalsarit. Naisilla nyt on vähän eri juttu, kun ne pitkikset ei oo kalsarit.... No ihan sama mutta mä en lapsilla käytä alla mitään jos on pitkät kalsarit, ja mun mies ei käytä pitkiä kalsareita ollenkaan.
 
Miehen kommetti oli että mielellään koska jos näkee hyvännäköisen tytön kaupungilla ja alkaa jöpöttää niin mikään ei estä vehjettä karkaamasta pulttuun...

Poika ei osaa vielä puhua, sisällä ei käytä mitään housuja kun ne ei vaan pysy jalassa ja ulos laitan pikkupöksyt(tai vaipan, riippuu kuinka pitkään ollaan pihalla..) ja sukkahousut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
siis hei! Ei poikien kalsareita ja pitkiksiä voi verrata toisiinsa!!
Miksei voi? Eihän näissä ole muuta eroa kuin että junnun kalsareissa on sepalus ja mun kalsareissa pitsit lahkeensuissa.
Sama asiahan ne on.
Mun kalsareissani on muuten välillä se sepaluskin.. :D (toisinaan kuljen miehen kalsareissa )
 
siis joko pitkät tai kyhkäset kalsarit, kuka pukee kahdet kalsarit pääkkelläin :eek:
...aika moni ketjusta päätellen...

Kenen mies käyttää pitkiä ja lyhkäsiä kalsareita SAMAAN aikaan?
Miksi pukea molemmat päällekkäin? Jos joku edes sen selittäis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
Eli onko molemmat päällä yhtäaikaa?? mun miehen mielestä riittäisi pelkät kalsarit jottei pippeli turhaan haudu ku on vielä tietty päälyhousut jalassa.. mä oon tähän asti laitattanu pojalla molemmat.. mutta mites teillä?? "ylipuenko" lasta??
PIdätkö itse sukkahousuja ilman alushousuja? IHan sama asia. Kyllä mie ainakin pidän alushousuja ja siinä päällä pitkiksiä, legginssejä tai sukkiksia. Ja samoin poju pitää boksereiden päällä sukkiksia tai pitkiä kalsareita.
 
en pääse kirjautuun
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
Eli onko molemmat päällä yhtäaikaa?? mun miehen mielestä riittäisi pelkät kalsarit jottei pippeli turhaan haudu ku on vielä tietty päälyhousut jalassa.. mä oon tähän asti laitattanu pojalla molemmat.. mutta mites teillä?? "ylipuenko" lasta??
PIdätkö itse sukkahousuja ilman alushousuja? IHan sama asia. Kyllä mie ainakin pidän alushousuja ja siinä päällä pitkiksiä, legginssejä tai sukkiksia. Ja samoin poju pitää boksereiden päällä sukkiksia tai pitkiä kalsareita.
No ei todellakaan ole sama asia! Onko sulla sepalus niissä sukkiksissa?
Eikös se sepalus ole vähän niinkuin "pissireikä"?
Kuinkas se silloin toimii jos siellä alla on vielä alushousut?
Kalsarithan on pitkät alushousut!;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja en pääse kirjautuun:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
Eli onko molemmat päällä yhtäaikaa?? mun miehen mielestä riittäisi pelkät kalsarit jottei pippeli turhaan haudu ku on vielä tietty päälyhousut jalassa.. mä oon tähän asti laitattanu pojalla molemmat.. mutta mites teillä?? "ylipuenko" lasta??
PIdätkö itse sukkahousuja ilman alushousuja? IHan sama asia. Kyllä mie ainakin pidän alushousuja ja siinä päällä pitkiksiä, legginssejä tai sukkiksia. Ja samoin poju pitää boksereiden päällä sukkiksia tai pitkiä kalsareita.
No ei todellakaan ole sama asia! Onko sulla sepalus niissä sukkiksissa?
Eikös se sepalus ole vähän niinkuin "pissireikä"?
Kuinkas se silloin toimii jos siellä alla on vielä alushousut?
Kalsarithan on pitkät alushousut!;)
Eipä poju boksereissa eikä pitkissä kalsareissa ole vielä yksissäkään sepalusta, eikä oo hänen sukkiksissakaan. JOten ihan sama asia miusta.
 

Yhteistyössä