Onko pitkien naisten vaikea saada mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä luulisi Suomesta olevan mitään vaikeuksia löytää itseään pidempiä miehiä, niitähän on tässä maassa vaikka muille jakaa, ehkäpä kyseessä on vaikeus löytää yleensä hyvää miestä, aivan kuten miehillä on vaikeuksia löytää välillä hyvää naista. Mistään pituudesta tuo homma ei todellakaan pitäisi varsinkaan tässä maassa jäädä kiinni.

Missä maassa sitten on tosi lyhkäsiä miehiä/ missä maassa tosi pitkiä?

[QUOTE="Mimi";23897912]Mä oon 183/87, muutaman kg ylipainoinen, kyllä miehiä on niin yhenillanjuttuun ku seurusteluunkin irronnut baarista :)[/QUOTE]

Kiva kuulla... Jos tunnettas face to face pyytäisin voisit ottaa mun kaverin baariin mukaan ja näyttää sille esimerkkiä. Tuntuu joskus, et sillä on alemmuuden tunne mun seurassa :( Turhaan

[QUOTE="Mimi";23897912]Mä oon 183/87, muutaman kg ylipainoinen, kyllä miehiä on niin yhenillanjuttuun ku seurusteluunkin irronnut baarista :)[/QUOTE]

Olen 193/92 ja minua ei ole baarissa tullut kuin kaksi miestä pokaamaan ja kummastaan ei tullut edes yhdenillanjuttua jotenka taidat olla miehille enemmän mieleen kuin minä. ;)

Ei, mikäli pitkille naisille kelpaa myös itsensäpituiset tai itseään lyhyemmät miehet.

Mikäli kelpaa vain itseään pitemmät miehet, niin sitten saattaa olla vaikeampaa saada mies.

Minä tiedän erään yli 190 cm pitkän naisen. Eipä hänellä olisi kovin paljon valinnanvaraa, jos katselisi vain itseään pitempiä miehiä. Hän seurustelee itseään lyhyemmän miehen kanssa.

Yhteistyössä