Onko pitkien naisten vaikea saada mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Sinänsä vähän hassu kyssä, kun olen itsekin aika pitkä (yli 170 senttimetriä) ja tiedän, että oon ollut miesten mielestä kaikkea kiva/kaunis/nätti/haluttu/rakastettu. Mulla on kuitenkin kaveri, joka on sitten jo yli 180 senttiä. Tosi kiva kaveri se onkin. Tosi ystävällinen ja ymmärtäväinen ollut aina, mut nyt mua on jo pitempään ottanut päähän kun se jaksaa sitä samaa virttä valittaa että kun sillä ei sitä miestä ole. Tänään sitten ekaa kertaa lohkasin sen ajatuksen sille ääneen, että voisko tuo johtuu siittä, että sä olet aika pitkä? Se meni jotenkin ihan puihin eikä mun tarkoitus ollut sen pituutta mollata :|Näyttävä nainen se mun mielestä onkin.Sillä on sitä paitsi naisellisemmat(Suuremmat) muodot kuin mullakin, et kaunis se kyllä on.Mutta on se muutenkin aika isokokonen. Tässä melkein tuunkin siihen ikuiseen muna kana ongelmaan:Onko miesten mielestä kivempi laiha ja hento nainen vai suuri ja runsas nainen....

Oon itse 182 cm pitkä nainen ja sinkkuaikoina kyllä koin, että miehet "pelkäsi" kokoani. Olen siis hoikka, mutta tuntui, että pituuteni oli kauhistus minua lyhkäisemmille miehille. Eli sanoisin, että naisen pituus on ongelma silloin, kun miehellä on itsetunto-ongelmia omasta pituudestaan. Pitkät miehet taas olivat poikkeuksetta innoissaan pituudestani. Nyt oma mieheni on minua pari senttiä lyhyempi ja häntä ei ole koskaan häirinnyt pituuteni, eli on itsetunto kohdallaan.

Ehkä TOSI pitkän. Mutta tällasen 178 senttiset ei tosiaankaan ole mitään vaikeuksia :) Terkkuja vaan herra majurille että kaada sinä niitä persjalkaisia taskuvenuksia millä luvilla haluat, meikäläiseen tarvitsisit tikapuut!

Se varmaan niin riippuu miehestä, myös naisestakin. Kyllä varmaan on epähaluttava nainen, joka ei osaa kantaa pituttaan ylväästi ja kauniisti.

Itsellähän tosiaan on itseäni lyhyempi mies, pituuseroa on sen verran että sen huomaa (minä 175 ja mies 170) ja naimisiin asti ollaan päästy. Joskus nuorempana ajattelin etten voisi itseäni lyhyemmän kanssa seurustella mutta kuinkas kävikään. Kemiat vaan kohtas niin hyvin yhteen että tässä sitä nyt ollaan. Tokihan sitä välillä on ajatellut, että kun tuntuu niin isolta toisen vierellä, mutta eipä mies koskaan ole sanonut minua isoksi. Kehuu vaan minkä kerkeää. :)

en uskois.. eikös mallit oo aika kuumaa kamaa tänä päivänä ja poikkeuksetta taitavat olla yli 175 senttisiä. itsetuntoa se vaatii, ettei sitten on 180 ja lyyhistele, se ei näytä hyvältä. mutta sama koskeepi miehiäkin.

[QUOTE="lennu";23896473]Oon itse 182 cm pitkä nainen ja sinkkuaikoina kyllä koin, että miehet "pelkäsi" kokoani. Olen siis hoikka, mutta tuntui, että pituuteni oli kauhistus minua lyhkäisemmille miehille. Eli sanoisin, että naisen pituus on ongelma silloin, kun miehellä on itsetunto-ongelmia omasta pituudestaan. Pitkät miehet taas olivat poikkeuksetta innoissaan pituudestani. Nyt oma mieheni on minua pari senttiä lyhyempi ja häntä ei ole koskaan häirinnyt pituuteni, eli on itsetunto kohdallaan.[/QUOTE]

Mulla saman verran pituutta, pätkääkään häpeile kantaa senttejäni, ja olen myös hoikka :). Olen kuullut että jotkut miehet ovat pitäneet mua vaikeasti lähestyttävänä, ehkä jotenkin miehisyydelle uhkana kun olen niin pitkä. Seurustelin kerran juuri itseni pituisen miehen kanssa ja tälle pituuteni oli ongelma. Toisaalta olen seurustellut myös hiukan itseäni lyhyemmän miehen kanssa; tämä ei ollut miehelle ongelma, minua se vähän häiritsi kun olin "tottunut" seurustelemaan pidemmän kanssa. Suhteen loppuminen johtui kyllä muista syistä kuin pituudesta. Osa pitkistä miehistä ei halua pitkää naista, mutta ei mulla kyllä ole varsinaisesti ole ollut ongelmaa löytää miestä. Sanoisinko, että ajoittain tarpeeksi pitkien farkkujen löytäminen oli vaikeampaa kuin miehen löytäminen :D

[QUOTE="Blue cat";23896538]Mulla ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa, eikä suurimmalla osalla pitkistä kavereistanikaan. Poikkeuksena siis ne jotka ovat pitkiä ja ylipainoisia.[/QUOTE]

Eli menee nää asiat vähän niin kuin arvelinkin...Kerrankin kuulin kun yks kamu mies arvosteli mulle meidän lähipiirin naisia, ni se sano yhdestä tosi pitkästä, että se on kivan persoonalinen kun se on niin pitkä. Mut tosi lyhyistä se taas sanoi, että ne on tosi suloisia.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkä;23896706:
Mutta tosiaan, oli kyllä melko typerästi töksäytetty se kommenttisi..

Kyllä mä sen tarkoin harkiten sanoin. Vaikka en olisi sanonut jos olisin arvannut, että se siihen niin kovaa osuu ja uppoo. Sillä mä vain sanoin sen, mitä olin pitkään jo miettinyt ja mitä en ollut kehdannut sanoa. Tosin vetäsin kyllä sanani takaisin, jos voisin.

Kyllä mä sen tarkoin harkiten sanoin. Vaikka en olisi sanonut jos olisin arvannut, että se siihen niin kovaa osuu ja uppoo. Sillä mä vain sanoin sen, mitä olin pitkään jo miettinyt ja mitä en ollut kehdannut sanoa. Tosin vetäsin kyllä sanani takaisin, jos voisin.

Luuletko että se ei tiedä olevansa pitkä ja että se voi jossain määrin rajoittaa valikoimaa? Et saanut aikaan mitään rakentavaa, paitsi osoitit että sun mielestä pituus on negatiivinen piirre kaverissasi.

Ööö ei, sinkkuaikoina rumempia ja lyhyempiä miehiä sai potkia pois jaloista...tyhmä vitsi, häpeän :saint:
Mutta juu, en ole kokenut näissä asioissa pituutta mitenkään ongelmaksi.

Riippuu... Mulla on ystävä joka on yli 180cm ja mielenkiintoiset häntä pidemmät miehet ovat ilmeisesti vaikeita löytää...

Eipä luulisi Suomesta olevan mitään vaikeuksia löytää itseään pidempiä miehiä, niitähän on tässä maassa vaikka muille jakaa, ehkäpä kyseessä on vaikeus löytää yleensä hyvää miestä, aivan kuten miehillä on vaikeuksia löytää välillä hyvää naista. Mistään pituudesta tuo homma ei todellakaan pitäisi varsinkaan tässä maassa jäädä kiinni.

Yhteistyössä