onko pikkuinkkuli ja fjonga nyt bannattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vsws
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mitäs täällä on sitten sattunut? Hitto kun pojan synttärit ja vieraat pilas taas mun palstanautinnon...ja eilen siivous :kieh: :kieh: :kieh:

hei miten se kakku onnistu? Etkös se sinä kysellyt jotain vinkkejä tässä vasta =)

En muistaakseni =) . Itse asiassa meillä oli kivat synttärit kun ensin olin työnjohtajana siivouksessa ja sitten anoppi toi mukanaan täytekakun, 2 suolaista piirakkaa ja 2 makeeta piirakkaa. Hirveen näppärää :D

No muistin väärin :D
Mutta olipas tosi näppärät järjestelyt teillä! Pisteet anopille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan aiheesta kyllä pikkuinkkulille banni napsahti!

no mitä se oikein teki? |O tää on just tätä, ei mitään omaa elämää sais olla kun kaikki menee ohi täällä :D
No se haukku fjongaa aika rumasti (vai oliko se yleisesti kaikkia venäläisiä..? ) En nyt ihan tarkalleen muista, mutta tosi törkeetä kuitenkin... Kertokoon ken tietää tarkemmin, mä lähdin jossain vaiheessa pois ja ketjun luku jäi kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Modet laitto mut hiljaseksi, mutta minä kyllä palaan!!!! Noin lukee pinkkuinkkulin profiilissa.

Älä kadu tehtyä, vaan tekemätöntä!!!!
Modet laitto mut hiljaseksi, mutta minä kyllä palaan!!!!

Juu, 2pvä bannia

Näin lukee.

Eikö ne bannaa pitemmäksi aikaa, ja ip:n perusteella, jos ei pysy poissa palstalta nimimerkin perusteella määrätyn bannin aikana?
Vai oliko se vaan moden uhkaus silloin joskus...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Eikö ne bannaa pitemmäksi aikaa, ja ip:n perusteella, jos ei pysy poissa palstalta nimimerkin perusteella määrätyn bannin aikana?

nehän joutus bannaamaan sillo puoli suomea :D vai mistä ne tietää missä se bannattu pääsee koneelle

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

nehän joutus bannaamaan sillo puoli suomea :D vai mistä ne tietää missä se bannattu pääsee koneelle

Siten joskus ainakin sanottiin, kun Vispilä (?) oli bannissa. Että jos ilmestyy tänne harmaana niin tulee nikkibannin lisäksi myös ip-banni (sen koneen ip bannataan, josta bannin arvoiset viestit on laitettu).
Voihan sitä toki aina kirjastoon tai kaverin koneelle silti mennä =)

Siten joskus ainakin sanottiin, kun Vispilä (?) oli bannissa. Että jos ilmestyy tänne harmaana niin tulee nikkibannin lisäksi myös ip-banni (sen koneen ip bannataan, josta bannin arvoiset viestit on laitettu).

Kyllä mulle ainakin aina on tullu ip-banni, kone siinä bannataan eikä nikkiä. Muutenhan täällä vois riekkua harmaana vaikka on bannattu.

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:

Kyllä mulle ainakin aina on tullu ip-banni, kone siinä bannataan eikä nikkiä. Muutenhan täällä vois riekkua harmaana vaikka on bannattu.

Ip-bannin mäkin sain, silloin kun ainoan bannini ansaitsin :xmas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä