Onko pettäminen sallittua raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KRL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KRL

Vieras
Minulla on aika kovat hormonimyrskyt ja pelotan itseänikin välillä. Meillä ei seksiä ole ollut 2kk ja mies ei "anna" vaikka kuinka olen ehdotellut..

Olisiko fiksu liike kertoa miehelle, että saa mennä toteuttamaan omia haaveitaan/seksuaalisia halujaan nyt raskausaikana kun minä en kerta kelpaa? Ties vaikka olisi tehnytkin niin jo, mutta ihan luvan kanssa?

Ei se pettäminen raskausaikana ole sen sallitumpaa kuin muulloinkaan. Jos parisuhteessa on selvästi sovittuu, että saa olla myös toisten kanssa, niin ei se silloin ole pettämistä minusta. Minusta se on pettämistä, jos ylittää yhdessä sovitut rajat. Mutta musta ei ole fiksu veto antaa miehelle lupaa pettämiseen, jollei se muutenkaan ilman raskautta ole ok. Joskus myöhemmin se alkaa luultavasti mieltäsi painamaan ja alat syyttämään miestäsi, kun petti sinua, vaikka annoit luvan.

Onnellista raskausaikaa teille! Vielä raskaammat ajat on tulossa vauvan synnyttyä (yövalvomiset yms), joten yrittäkää saada parisuhde parempiin kantimiin jo nyt unohtaen moiset vouhotukset/ajatukset !!

En ole tyhmä. Ajattelin, että jos rakastan miestäni enkä selkeästi kelpaa hänelle..pitääkö minun sitten hyväksyä asia ja antaa hänen tyydyttää itsensä jonkun muun avulla. Mies ei ymmärrä raskaushormonipuuskiani ja suhdekin tipahtanut sen vuoksi alaspäin. Pohdin vain ja kaipasin mielipiteitä...

Alkuperäinen kirjoittaja KRL:
Minulla on aika kovat hormonimyrskyt ja pelotan itseänikin välillä. Meillä ei seksiä ole ollut 2kk ja mies ei "anna" vaikka kuinka olen ehdotellut..

Olisiko fiksu liike kertoa miehelle, että saa mennä toteuttamaan omia haaveitaan/seksuaalisia halujaan nyt raskausaikana kun minä en kerta kelpaa? Ties vaikka olisi tehnytkin niin jo, mutta ihan luvan kanssa?

Oma käsi varmaan riittää miehellesi :wave:

Ei ole fiksua. Tuosta olisi pitänyt sopia ennen kuin edes olet tullut raskaaksi.
Ei hormonimyrskyisen naisen puheeseen voi luottaa: jos nyt lupaat miehelle että saat pettää, niin kaikella todennäköisyydellä alat siitä valittamaan myöhemmin ja pyörrät puheesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole tyhmä. Ajattelin, että jos rakastan miestäni enkä selkeästi kelpaa hänelle..pitääkö minun sitten hyväksyä asia ja antaa hänen tyydyttää itsensä jonkun muun avulla. Mies ei ymmärrä raskaushormonipuuskiani ja suhdekin tipahtanut sen vuoksi alaspäin. Pohdin vain ja kaipasin mielipiteitä...

onko sillä kädet poikki vai miksei se itsensä tyydyttäminen onnistu ihan omin avuin? mä en nyt ihan ymmärrä. mies on se joka pihtaa, ja sit sillä olis oikeus olla jonkun muun kanssa????
mun mielestä sulla olis suurempi oikeus olla jonkun muun kanssa, hani.

Minä en miestä pettäisi vaikka olisi 2 vuotta antamatta, mutta toki se ihmetyttää kun ennen vilkas seksielämä loppuukin pikku hiljaa, kun vaimo alkaa muistuttamaan norsua.

Olen kysynyt mieheltä ja hän sanoo, että ei voi ajatella muita, mutta mikä muu voi olla syynä seksielämän loppumiseen. Itselläni on aika turha olo, kun tunnen etten enää kelpaa miehelle.

Tämä oli omaa pohdintaa. Mies ei suostu asiasta edes keskustelemaan, joten olen ajatellut että kai se on jo selän takana pettänyt.

Yhteistyössä