Onko pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies"
Olin viikonloppuna viettämässä mökki-iltaa miesporukalla, mutta tuli sitten baariinkin lähettyä. Sieltä porukan mukaan sitten tarttui muutama neitokainen ja bailattiin vielä aamuyöstä. Oli semmosta pikkupeliä yhen kaa, mutta otin sen enempi flirttinä.

No aamuyöllä olin sitten simahtanut vierasmajaan ja tää typykkä oli tullut mun viereen nukkumaan. Sitten ku jossain vaiheessa heräsin peruskrapulassa ja oli stondis päällä niin tää mimmi alko kädellä koskettelee sieltä. Ei sitä hanttiin kyenny pistää, sanoin kyllä jotain että "emmä voi, oon varattu mies". Tosin selväksi se oli muijalle ennenkin tullut. No typykkä kuitenkin otti melani suuhun ja antoi mulle blowjobin.

Olin hämillään, mutta toisaalta aattelin, että aika usein krapulassa on kauhee seisakki aamulla ja sitten vetää käteen jos ei oo vaimo lähistöllä (ja antelias).

No en ajattele, että tää oli oikein, mutta emmä oikein tiedä mitä ylipäätään ajatella. En tosiaan kerro vaimolle enkä kertonut muille jätkillekkään. Onneksi niiltä meni täysin ohi, että toi muija nukkui mun vieressä. Ite se oli siihen mun sänkyyn yöllä kömpiny...
 
"ap"
öö, väitän että harva mies olis sanonut ei kun tilanne oli jo päällä. Kaunis pimu ottaa suihin jo kun sulla on stondis valmiina... Se olis eri jos olis aktiivisesti hakenut tota tilannetta. Jos olis ollut semmonen meno, niin varmasti olisin sen yöllä jo saanut puuhiin houkuteltua.
 
[QUOTE="ap";26460406]öö, väitän että harva mies olis sanonut ei kun tilanne oli jo päällä. Kaunis pimu ottaa suihin jo kun sulla on stondis valmiina... Se olis eri jos olis aktiivisesti hakenut tota tilannetta. Jos olis ollut semmonen meno, niin varmasti olisin sen yöllä jo saanut puuhiin houkuteltua.[/QUOTE]
Oikea mies ois vipannut hutsun lattialle jo siinä vaiheessa kun se tunkee samaan sänkyyn.
 
  • Tykkää
Reactions: bud
"ap"
[QUOTE="Minä";26460393]Justiinsa juu... Ja sitten sä heräsit unelmistas. Joku mimmi halus ihan väkisin ottaa krapulaiselta mieheltä suihin, eikä halunnut mitään sen enempää.[/QUOTE]

Varmaan se olis halunnut, mutta kaipa se sitten teki ton mielijohteesta... Ei noista naisista tosiaan aina tiedä.
 
Khimaira
[QUOTE="ap";26460406]öö, väitän että harva mies olis sanonut ei kun tilanne oli jo päällä. Kaunis pimu ottaa suihin jo kun sulla on stondis valmiina... Se olis eri jos olis aktiivisesti hakenut tota tilannetta. Jos olis ollut semmonen meno, niin varmasti olisin sen yöllä jo saanut puuhiin houkuteltua.[/QUOTE]

mä väitän että osalla miehistä on jonkinlaista selkärankaa kieltäytyä.

Sulle on ihan ok että vaimosi antaa jonkun vähän lipsutella, jos sattuu menemään "tilanne päälle"?
 
[QUOTE="ap";26460406]öö, väitän että harva mies olis sanonut ei kun tilanne oli jo päällä. Kaunis pimu ottaa suihin jo kun sulla on stondis valmiina... Se olis eri jos olis aktiivisesti hakenut tota tilannetta. Jos olis ollut semmonen meno, niin varmasti olisin sen yöllä jo saanut puuhiin houkuteltua.[/QUOTE]

:) Selitä tuo samoin sanoin vaimollesi.
 
"vieras"
ON pettämistä, älä ikinä enää juo viinaa, mene kaveriporukalla mihinkään tms, jos et "pysty" sanomaan ei vieraan naisen kähminnälle. Vaimosi ansaitsisi paremman miehen.
Tosin, kai tää on provo, ei kai tuolalisia miehiä oikeasti ole.
 
"Debra"
Olisko sun vaimo hyväksynyt sitä jatkoille lähtöä ja mainitsemaasi "pikku peliä"? Itse annoit ymmärtää varmasti, turha sitten sanoa, että en itse tehnyt mitään, mutta muija kävi suoraan imemään.
 
MiesfromPORI
antaisitko saman vaimolle anteeks, jos se ois aamulla herännyt valmiiks märkänä ja vieressä sattumalta nukkunut mies kävisi panemaan? : D
Ei oo sama asia. Naisille seksi on erilainen juttu kuin miehille. Ja sitäpaitsi eihän tossa panemisesta puhuttu, nuoleminen olis ollut "sama". Mutta sitäkään en laskis, koska se, että nainen antaa jonkun miehen nuolla pilluaan on isompi juttu, kuin se että nainen ottaa mieheltä suihin. Ai miksikö?

No moni nainen sekstaa sukupuoliyhdyntää ennemmin kuin antaa miehen nuolla pillua. Usein ne pillunnuolemiset tulee kunnolla kehiin vasta pidemmissä suhteissa. Sitten taas nainen usein saattaa ottaa mieheltä suihin vielä siinä vaiheessa kun ei oo menty sukupuoliyhteyteen.

Kun olin teini, niin eka oli pettinkiä. Toisessa vaiheessa tuli sitten se, että joskus tyttöystävä otti suihin, mutta ei ollut valmis vielä sukupuoliyhdyntään. Se sukupuoliyhdyntä tuli sitten viimeisenä.
 
[QUOTE="ap";26460442]Valitettavasti se maailman ainoa oikea heteromies on jo sulla.[/QUOTE]

Joo siltä vaikuttaa :D Mun miehellä ei ois vehjettä sen jälkeen kun antais jonkun random horon sitä nuoleskella, tosin onneksi mieheni ei juokaan samaan tyyliin kun ns. perussuomalainen mies. Alkoholi ja känni, pettämisen surkeimmat tekosyyt.
 
pohjantähdenalla
Tyhmä kysymys,silloin se on jo pettämistä jos ei voi kertoa vaimolle asiasta avoimesti ja jos tiedät että se loukkaa vaimoasi.
En tiedä mitä sun päässäs liikkuu,kun yrität hakea nyt ihan typeriä syitä teollesi,sinä annoit kaiken tapahtua ja sussa ei ole edes sen vertaa miestä,että tunnustaisit asian vaimollesi. Säälittävä tapaus olet.
 
"vieras"
Hmm... mitenkäs se yleensä on niin, että jos nainen on mennyt tekemään ns. kännipanon, sanotaan, että parempi kärsiä yksin ja ei kaatunutta maitoa kannata itkeä ja niin pois päin. Missäs ne kommentit on nyt?
 
"Debra"
Mulle olis ihan sama, mitä teknisesti on tapahtunut, onko tanssittu, suudeltu, otettu suihin vai pantu. Jos mun mies viihteelle lähtiessään lähtis naisten kanssa jatkoille pitämään peliä, niin se kertois jo riittävästi - että vieraat naiset kiinnostaa ja niiden kanssa pitää säätää. Sais mennä sille tielleen, eikä tulla esittään mitään uskollista aviomiestä.
 
pohjantähdenalla
Ei oo sama asia. Naisille seksi on erilainen juttu kuin miehille. Ja sitäpaitsi eihän tossa panemisesta puhuttu, nuoleminen olis ollut "sama". Mutta sitäkään en laskis, koska se, että nainen antaa jonkun miehen nuolla pilluaan on isompi juttu, kuin se että nainen ottaa mieheltä suihin. Ai miksikö?

No moni nainen sekstaa sukupuoliyhdyntää ennemmin kuin antaa miehen nuolla pillua. Usein ne pillunnuolemiset tulee kunnolla kehiin vasta pidemmissä suhteissa. Sitten taas nainen usein saattaa ottaa mieheltä suihin vielä siinä vaiheessa kun ei oo menty sukupuoliyhteyteen.

Kun olin teini, niin eka oli pettinkiä. Toisessa vaiheessa tuli sitten se, että joskus tyttöystävä otti suihin, mutta ei ollut valmis vielä sukupuoliyhdyntään. Se sukupuoliyhdyntä tuli sitten viimeisenä.
Vaikka kuinka yrität selittää,niin kyse on juuri samasta asiasta ottaako nainen ukolta suihin tai toisinpäin. Ei ole lieventäviä asianhaaroja olemassa.
 
"..."
Kaikki kortit pöydälle vaan eli kerrot vaimollesi. Se sit päättää onko sun kanssa vai ei. Ei toiselta voi pimittää asioita jotka voi vaikuttaa sen onnellisuuteen. Vaimosikin itse sit päättää onko tollasen nilkin kanssa vai etsiikö jonkun joka sitä arvostaa..
 

Yhteistyössä