Onko pettäminen yleistynyt nykypäivänä?

• Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
Enpä usko. Ainahan ihmiset on vieraissa käynyt. Meidän sukupolvemme ei ole keksinyt seksiä, ei vieraissa käyntiä, kuten ei edes anaaliseksiä. Eräs aikuinen tuttavani kertoi ukistaan, joka oli aikamoinen naistenmies ja lapset sai sitten pitkän listan ihmisiä, kenen kanssa ei saisi säätää, koska saattaa mennä sukurutsan puolelle.

juupa juu
annetaan olla. tytsi, kaikki varmaan on nyt lukenut sinun ajatukset näistä asioista, eikä ketään enää yksinkertaisesti kiinnosta jauhaa monta päivää samaa asiaa.
en ymmärrä alkuunkaan tätä sun huomionhakua. oletko oikeasti jäänyt tähänastisessa elämässä niin pahasti ilman huomiota, että sitä täytyy kerjäämällä kerjätä jossain keskustelupalstalla?

Alkuperäinen kirjoittaja juupa juu:
annetaan olla. tytsi, kaikki varmaan on nyt lukenut sinun ajatukset näistä asioista, eikä ketään enää yksinkertaisesti kiinnosta jauhaa monta päivää samaa asiaa.
en ymmärrä alkuunkaan tätä sun huomionhakua. oletko oikeasti jäänyt tähänastisessa elämässä niin pahasti ilman huomiota, että sitä täytyy kerjäämällä kerjätä jossain keskustelupalstalla?
Voisin peesailla suunnilleen...

Nyt mä painun nukkumaan. Kiitos, hei. :D :wave:

pettäjä
Minä olen pettänyt, olen omannut huonon itsetunnon ja olen hakenut huomiota tms. Tälläinen selitys täällä, vaikkakin en hyväksy pettämistä. Ja jos saisin tietää että minua on petetty, välit menisi heti poikki.

veeras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukahvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En tiedä onko yleistynyt, mutta tosiaan siitä puhutaan enemmän nykyään. Itse oon vannonut että en petä ja myöskin mieheni on luvannut, ettei petä.... yritän luottaa häneen siinä 100%.... en ymmärrä miksi vakiintua, jos pitää pettää. Itsellä niinkuin miehelläni on ollut ennen vakiintumista huoletonta sinkkuelämää takana, joten mitään mennyttä nuoruutta ei ainakaan tarvitse pettämällä hakea. Inhottavaa on myös se, että esim. tällä palstalla on erittäin moni sitä mieltä, että mies pettää AINA!

tottakai on luvannut. mutta pitääkö lupauksensa...
ei pettämisessä ole kysymys huolettomasta sinkkuelämän elämisestä uudelleen, vaan jännityksen ja mielihyvän hausta. on kiva kun on kiltti vaimo kotona, mutta vielä kivempaa on, kun sen lisäksi vietät jännittäviä ja kiihkeitä hetkiä toisen naisen kanssa...

mies ajattelee munallaan, eikä seisovalla munalla ole moraalia :/

Elikkä juuri sinä olet yksi niistä palstalaisista, joita tarkoitin tuossa viestini lopussa. Muista, että kaikki miehet eivät ole samanlaisia kuin sinun miehesi... mies voi ajatella munalla, mutta omaa vaimoaan... usko tai älä...

no jonkun miehet ne kolkuttelee oveani ja lähettelee tekstareita :saint:
tule kertomaan vasta sen jälkeen kun ihan jokainen kaksilahkeinen on sulta p*llua ruinannut,elä ennemmin yleistä.

On minullekkin monikin varattu äijä soitellut/txt ja ruinannut, mutta joka tapauksessa en yleistä! jos 20 ihmistä on ruinannut se ei tarkoita että 15miljoonaa on ruinanut.

Yhteistyössä