Jos hommaan soveltuva tutkinto on? Olen huomenissa varmaan yhteyksissä perhepäivähoidon ohjaajaan, jännittää vähän. Palkkahan on huono, mutta ei se kyllä hoitoalalla ole missään hyvä. Ja ei tarvisi ostaa toista autoa, siinäkin säästää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja on siinä:sentään eroa. Itse vanhustyössä ja palkka noin 2200e kk, pph:lla ehkä puolet tuosta.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja on siinä:sentään eroa. Itse vanhustyössä ja palkka noin 2200e kk, pph:lla ehkä puolet tuosta.
Mitämitämitä?!?!
Siis onko tuo netto vai brutto?
Mulla 4 lasta ryhmässäni,ja EI viikonloppu-, EIKÄ iltatyötä, ja tilinauha näytti tänään tulleen tilille 1500?. En kyllä millään laskutoimituksella saa tuosta puolia sinun palkastasi! (jossa varmaankin myös iltoja ja viikonloppuja..)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen pph:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja on siinä:sentään eroa. Itse vanhustyössä ja palkka noin 2200e kk, pph:lla ehkä puolet tuosta.
Mitämitämitä?!?!
Mulla 4 lasta ryhmässäni,ja EI viikonloppu-, EIKÄ iltatyötä, ja tilinauha näytti tänään tulleen tilille 1500?. En kyllä millään laskutoimituksella saa tuosta puolia sinun palkastasi! (jossa varmaankin myös iltoja ja viikonloppuja..)
Onko tuossa ruokakorvaukset samassa? vai miten ihmeessä noin paljon saat??
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja toinen pph:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja on siinä:sentään eroa. Itse vanhustyössä ja palkka noin 2200e kk, pph:lla ehkä puolet tuosta.
Mitämitämitä?!?!
On ne. Mutta lasken ne palkakseni, koska kyllähän minä laittaisin ihan samaa ja yhtälailla omalle perheellenikin ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen pph:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja toinen pph:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja on siinä:sentään eroa. Itse vanhustyössä ja palkka noin 2200e kk, pph:lla ehkä puolet tuosta.
Mitämitämitä?!?!
On ne. Mutta lasken ne palkakseni, koska kyllähän minä laittaisin ihan samaa ja yhtälailla omalle perheellenikin ruokaa.
Niin se on kyllä totta![]()
Itsellä vaan kaksi lasta hoidossa niin vähän vähemmän tuo palkka mutta kun tykkää niin tekee vaikka pienellä palkalla![]()