Onko Paula Koivuniemi rock?!

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Niin ja kävin kattomassa nuo kaikki esiintyjät, että jos silloin meen Raumalla käymään, mutta eihän siellä ollut muuta kuin Koivuniemi kenen takia ostaisin liput :headwall:
No just tätä mä tarkotan.. kun on niin erilaiset yleisöt ja silti esim. 20-30 vuotiaille ( suurella yleistyksellä siis B) ) ei ole oikein ketään kiinnostavaa esiintyjää.. pitäis ehkä olla jotain Apulantaa tms. kanssa tuolla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koettakaapa kaikki mollaajat olla 40 vuotta pinnalla, ja kaikissa ikäpolvissa, myös "marginaaliryhmissä". pysyä noin hyvässä kunnossa ja iskussa vielä 60 vuotiaana. Siinä sarkaa. En kaikista Paulan biiseistä välitä, mutta kunnioitus suuri ja ihan surutta suon hänelle paikan rock-tapahtumaan ja tiedän että suurimmalle osalle yleisöä täysin ok.
Enhän mä tässä mollaakaan häntä.. mua nyt vaan todellakin ihmetyttää että kenelle tuo tapahtuma on suunnattu.. ja Paula saa musta esiintyä ihan vapaasti rock-tapahtumissa, mutta vois niissä sitten jotain todellisia rock-esiintyjiäkin olla.. jos siis halutaan nimenomaan rock-tapahtumana markkinoida..
Et sä, mut noi muut... ;) Järjestäjähän esiintyjät valitsee? Ei P.K. sinne itse itseään tuputa koska "mähän oon niiiin rock, ottakaa nyt". Ja kuten todettu monta kertaa, hällä on faneja 0-100 vuotiaissa, istuu mihin tahansa tapahtumaan minusta.
Lähinnä järjestäjien mietteitä mä tässä pohdinkin.. että ketähän ne sinne haluaa yleisöksi.. :whistle:

Esiintyy päätähtenä Rauma Rock Rock -tapahtumassa.. mainostetaan rockin grand old ladyna.. miten mulle tulee mieleen vaan tanssilavat tosta nimestä.. :whistle:
Ei tod. ole yllämainittu! Mutta musiikistaan pidän ja onhan Paula kyllä jonkinverran rock.. =)

heh
Jos Paula ei ole teiän mielstä rock, ootte vaan liian vanhoja -kuten minä ;) Vähän aikaa sit luin lehestä juttua, minkä mukaan vanhat suomipopin ja -iskelmän esittäjät on nykyään taas muodissa. Samaan kategoriaan kuuluu Matit ja Tepot. Se onkin sit eri juttu kuinka kauan ;)

humppatäti
No en ole pitäny hänen musiikistaan tai hänestä nuorempanakaan esiinytjänä silloin kun veti humppaa kuppiloissa. Kerran oon vahingossa sattunu ravintolaan missä oli esiintyjänä, enkä todellakaan maksaisi mitään päästäkseni mokomaa kurppaa katsomaan. Saati että olis jotenki rock :x en tykkää. No toki kiristysleikkauksia on tehty sen verran hänelle että pehvareikä on varmaan otsan kohdalla :/ mut ei siltikää ole rock.

nii
Alkuperäinen kirjoittaja rock on:
http://www.youtube.com/watch?v=YDU4oQ9HWag
Tossa ei kyllä ole mitään muuta rockia kuin vaatteet.. =)
No ei se tee kenestäkää rokkia että vetää jotkut rokkivetimet päälle :/ et joku lähtee kattomaan vanhaa kurppaa joka esiintyy parikymppisen vetimissä :x

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja rock on:
http://www.youtube.com/watch?v=YDU4oQ9HWag
Tossa ei kyllä ole mitään muuta rockia kuin vaatteet.. =)
No ei se tee kenestäkää rokkia että vetää jotkut rokkivetimet päälle :/ et joku lähtee kattomaan vanhaa kurppaa joka esiintyy parikymppisen vetimissä :x
Niin no toi ei nyt ainakaan mua vielä vakuuttanut siitä että Paula olis rock..

Iki-rock
Ulkonäöllä tai iällä ei ole mitään merkitystä musiikissa. Markkinakoneistot pitävät yllä käsitystä että pitää olla nuori ja kaunis - mutta kyllä musiikissa ja esiintymisessä kokemus on kova juttu. Jos joku haluaa mennä festareille sen takia miltä joku näyttää, se ei ehkä ole ihan se juttu. Tosin ymmärrän myös fanittamisen - mutta musiikki musiikkina. Paula on pop ja suomessa se usein tarkoittaa myös rock - tosin itse en Paulaa rock-mimminä pidä, vaan kovan luokan pop-iskelmätaiteilijana joka on antanut nyky-pop-musiikille hyvän vastineen; Kuka pelkää Paulaa, Mä kuuntelen Tomppaa, ym. hittibiiseillä. Annetaan Paulan vetää kovaa tää kesä ja annetaan niiden nauttia jotka siitä pitävät. Suomi on outo musiikkimaa kotimaisuus/iskelmä kuuntelu puntareissa ja siksi Paula kelpaa paremmin kuin hyvin meidän festareille - täysillä ;)

Yhteistyössä