Onko Party Lite-tuotteet hintansa veroisia?

  • Viestiketjun aloittaja Maksoinko turhasta?
  • Ensimmäinen viesti
Konsulttina itsekin
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
mulla on 5kpl niitä uljaita ja onhan ne kyllä hienoja,mutta kalliita ja kun ei edes tavalliset edulliset kynttiät käy vaan pitää olla votiivit.Uljaat oli 42e/3kpl ja 32e/2kpl ja votiivit 12e/6kpl....ei niitä kovin usein raski polttaa
Uljaissa voit polttaa ihan tavallisiakin lämpökynttilöitä. Takuu ei vain korvaa lasia, jos hajoaa "väärien kynttilöiden" takia. Mutta itse olen polttanut tuikkuja ja ehjinä ovat pysyneet. Olen siis ottanut tuikun pois foliokupista ensin.
 
Konsulttina itsekin
Vielä lisäys:: Tuikkivien läpinäkyvissä kupeissa voit polttaa myös tavallisia tukkuja, kun otat ne ensin pois foiliokupista ja vaihdat partyliten kuppiin.
 
EIVÄT OLE! meiltä löytyy vaikka kuinka noita hajullisia pötiköitä joita ei saa polttaa kuin tietyllälailla mitä pitää polttaa kuusi tuntia putkeen mitä ei saa polttaa kolmea tuntia kauempaa. Kauheaa vahtimista yksien kynttilöiden ympärillä jotka vielä maksavat kymmeniä euroja.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Konsulttina itsekin:
Vielä lisäys:: Tuikkivien läpinäkyvissä kupeissa voit polttaa myös tavallisia tukkuja, kun otat ne ensin pois foiliokupista ja vaihdat partyliten kuppiin.
Joku konsultti nimenomaan kielsi tämän ja sanoi, että vain parafiinikynttilöitä voi polttaa noissa akryylikupeissa. Jos poltat muita, takuu ei korvaa rikki mennyttä somistetta. Ja toi akryylikuppi ei kuulemma kestä "tavallisen" tuikun kuumuutta.

Ota teistä nyt sit selvää, kun toinen saanoo yhtä ja toinen toista.
 
uusi elämä!
meidän perheelle PartyLite -tuottisiin tutustuminen on antanut suorastaan uuden elämän. kaksi astmaatikkoa ja yksi migreeni-ihminen eivät ole koskaan aikaisemmin voineet nauttia tuoksuista. mutta Partylite kynttilöitä poltetaan nyt lähes päivittäin ja nautitaan tuoksuista ilman oireita! Harmittaa ettemme ole aikaisemmin edes tienneet PartyLitesta. Ja somisteet ovat tuoneet upean vaihtelun kattauksiin ja sisustuksiin. Tähän asti on sekä kotona että kylässä ollut aina ne samat kotimaiset tietyt lasikulhot ja maljakot. Niitä sai asiakaslahjoina jo leipäkaupastakin. Nyt on saatu vaihtelua, erikoisuutta, monimuotoisuutta, persoonallisuutta. Suosittelen!
 
vieras
no ei ne taida ihan hintansa väärtejä olla kun pohjassa lukee "made in taiwan" tai joku vastaavaa riistomaa, samaa kamaa kuin kaikenmaailman halpahalleissa, mutta kymmenkertaisella hinnalla.
 
Ei tosiaankaan ole. Ostin kerran sellaisen suurikokoisen, kylläkin kauniin kynttilän. Kehuttiin, ettei valuta ja että palaa tasaisesti. Katin kontit! Valutti yhtä lailla kuin halpiskynttilät, eikä tosiaan palanut tasaisesti. Ei ole Havin voittanutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja uusi elämä!:
meidän perheelle PartyLite -tuottisiin tutustuminen on antanut suorastaan uuden elämän. kaksi astmaatikkoa ja yksi migreeni-ihminen eivät ole koskaan aikaisemmin voineet nauttia tuoksuista. mutta Partylite kynttilöitä poltetaan nyt lähes päivittäin ja nautitaan tuoksuista ilman oireita! Harmittaa ettemme ole aikaisemmin edes tienneet PartyLitesta. Ja somisteet ovat tuoneet upean vaihtelun kattauksiin ja sisustuksiin. Tähän asti on sekä kotona että kylässä ollut aina ne samat kotimaiset tietyt lasikulhot ja maljakot. Niitä sai asiakaslahjoina jo leipäkaupastakin. Nyt on saatu vaihtelua, erikoisuutta, monimuotoisuutta, persoonallisuutta. Suosittelen!
Myyjä kenties? :whistle:

 
tossuliini
Minä kans tykkään Partyliten kynttilöistä ja somisteista ja onhan noita kolmen vuoden aikana tullut tilattua itelle aika tavalla. Somisteet ovat aivan ihania ja kynttilät mahtavia, kun niissä käytetään ruokaparafiinia joten ovat turvallisempia polttaa pienten lasten kanssa kuin kaupan kynttilät jotka tosiaan kuumenee 200 asteeseen. Ja noita pystyy polttamaan myös uudelleen kun ne sammuttaa ja aina muutenkin kannattaa sammuttaa snufferilla joka mullakin on tosi kovassa käytössä, savuttaa vähemmän kuin puhaltaessa kynttilät sammuksiin. En todellakaan usko että olen laittanut rahaa turhaan. Nytkin on tohon joulupöydälle tulossa hienot somisteet joita kehtaa vieraille näyttää jos sellaisia sattuu tulemaan, tietty kynttilät mukana noissa somisteissa.
Taitaa paras ostos olla noi Toscanan viinitarha eli 2 kpl viinilaseja joissa on geelikynttilät sisällä ja hienoja ovat. Mutta jokainenhan laittaa rahaa turhempaankin, itse en polta niin mieluummin sitten pistän rahaa noihin kynttilöihin.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Somisteet ovat aivan ihania ja kynttilät mahtavia, kun niissä käytetään ruokaparafiinia joten ovat turvallisempia polttaa pienten lasten kanssa kuin kaupan kynttilät jotka tosiaan kuumenee 200 asteeseen. Ja noita pystyy polttamaan myös uudelleen kun ne sammuttaa ja aina muutenkin kannattaa sammuttaa snufferilla joka mullakin on tosi kovassa käytössä, savuttaa vähemmän kuin puhaltaessa kynttilät sammuksiin. .
Niin, korjaan nyt hiukan. Eli kyllä se liekki on ihan yhtä kuuma pl-kynttilässä, kuin havin tuikussakin. Kynttilämassa on pl:ssä parafiinia, jonka sulamispiste on 60 astetta, havin tuikussa se on steariinia, sulamispiste 72 astetta. Eli jos lapsi saa sitä sulaa kynttilämassaa päälleen, ni yhtä paljon se sattuu, onko 60 vai 72 asteista. Ihmisen elimistö kun tuntee yli 50 asteisen vain kuumana, ei se noissa lämpötiloissa enää erota 12 asteen lämpöeroa.
 

Yhteistyössä