Onko parempi olla tietämättä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskis

Vieras
Sanotaan,että aina pitäisi olla rehellinen ja itse olen ollut kun olen aloittanut suhdetta ja tietenkin odottanut sitä myös toiselta osapuolelta. Alueella "uusperheet" olen aiemmin kertonut,mitä mies jätti kertomatta minulle suhteen alussa,mikä toi tietenkin ongelmia. Mutta yllättäen voi sekin tuoda ongelmia kun tavallaan tietää liikaa toisen menneisyydestä...
Olimme olleet noin puoli vuotta yhdessä,kun eräänä kauniina sunnuntaina juodessamme parvekkeella aamukahvia paljastui asia joka sai minut näkemään miehen täysin uudessa valossa,eikä suinkaan hyvässä. Hän oli jo aiemmin kertonut entisen asuntonsa läheisyydessä asuneesta nuoresta naapurin tytöstä,joka kävi lasten kanssa leikkimässä lähes päivittäin(poikien äitihän oli lähtenyt kotoa),mutta tuona aamuna kävi ilmi,että miehellä olikin ollut seksisuhde tähän tyttöön joka oli suhteen alkaessa ollut vielä alle 16v.
Järkytykseni vain syveni,kun mies kehui miten ihanaa oli kun sai tytön tekemään mitä vain,koska tämä oli niin kokeilunhaluinen. ja tietenkin hän oli tytölle ensimmäinen.
Koko mies alkoi tuntua tosi ällöttävältä ja en millään ollut päästä asian yli,vaikka suhde oli jo päättynyt ennen tapaamistamme.Minun silmissäni vajaat 16v on LAPSI,millainen on mies joka makaa sen ikäisen kanssa.Mies puolusteli sitä sanomalla,että he olivat rakastavaisia. Jatkoin kumminkin yhteiseloa miehen kanssa mutta koskaan asia ei lakannut vaivaamasta minua ja tuli siitä joskus vihapäissä sanotuksi
Itselläni 16v poika ja en takuulla pitäisi siitä että hän olisi rakastavainen minun ikäiseni naisen kanssa,puhumattakaan tyttäristäni,en haluaisi heidän joutuvan minkään vanhan miehen oppiin.
Suhteemme lopun alun merkit ilmaantuivat juuri tuona päivänä ja mies sanoikin,ettei olisi pitänyt kertoa. Ehkä ei.Toisaalta on parempi että sain tietää,toisaalta suhteen loppulaskenta alkoi...Sanotaan,ettei vanhoja pitäisi muistella,mutta en mahtanut sille mitään,etten voinut asiaa mitenkään hyväksyä. Vai olisiko minun pitänyt vain antaa asian olla,ja jatkaa kuiten ennenkin.
Onko kellekkään muulle käynyt niin,että menneisyydestä esiin tulleet asiat ovat kariuttaneet suhteen? :\|

Mä en myöskään pystyisi millään sulattamaan tuollaista.. se vaivaisi minua kokoa ajan, eikä varmaan tekisi enää seksiä mieli tuollaisen ällötyksen kanssa. Vielä kehui miten ihanaa oli nuoren tytön kanssa. YÖK! :o

:o Kauhealta kuulostaa myös minun korviin. Ei ole mielestäni normaalia, miehesi taitaa ola jo lähemmäs 35-40 vai? Itse en pysytisi sulattamaan asiaa, vaivaisi kovasti, ymmärrän tunteesi täysin. Mietin asiaa myös omalle kohdalleni, jos lapseni olisi 16v tyttö, jäisi kiinni 30-40 kymppisen kanssa makaamisesta, mielestäni on hyväksikäytönmakua. Aikuiset ovat aikuisten kanssa, ei teinien.

Alle 18-vuotias on minun mielestäni lapsi. Enempää en kommentoi ikäasiaa.. mutta todella, on OKSETTAVAA, että aikuinen mies (tai nainen), on minkä ikäinen tahansa, ottaa käyttöönsä lapsen! Lapsi on kuitenkin, sukupuolesta riippumatta, rakastunut ja halukas miellyttämään. Ja luulee kyseessä olevan ainutlaatuisen suhteen. Todellisuudessa kyse on AINA lapsen seksuaalisesta ja henkisestä hyväksikäytöstä

Äiskiksellä on tyttäriä. He ovat vielä pieniä, mutta eräänä päivänä kovastikin soveliaan seksikumppanin näköisiä tuollaisen miehen silmissä, varsinkin, jos eivät ole omia biologisia tyttäriä.

Jos olen koskaan miehiä inhonnut, nyt on takuulla sellainen hetki.

Olen todella joskus miettinyt,miten miehen suhtautuminen kenties muuttuisi edellisestä liitostani olevaan tyttäreeni,kun hän alkaa lähestyä murrosikää...Taas yksi syy pelastaa lapsensa ja itsensä. :\|

no en kommentoi tuota alkuperäistä vietiä sinänsä enempää mutta olen sitä mieltä että KAIKKEA ei tarvitse tietää....

miehelläni tuksin on kovinkaanmoisia luurankoja kaapissa, hän oli aika kokematon kun alimme yhdessä olemaan, mutta luulen että jos hän tietäisi KAAIKEN minusta ja menneisyydestäni, hän ei välttämättä pitäisi mminua samanlaisena kuin nyt..

Mutta koska asiat tapathtui ennen miestäni niin mielstäni minun ei tarvitse kertoa, juuri alkuperäisen viestin kertojan kokemuskenkin takai..
miksi pilata jotain kaunista ja toivottavasti elämän läpi kestävää suhdetta, paljastamalla jotain vanhaa asiaa..

mutta alkuperäiselle, toivottavasti löydätte ratkaisun jotta voit/te olla onnellisia, yhdessä tai erikseen :hug:

Yhteistyössä