Onko palstan ylläpidon nörtit kyvyttömiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hra Majuri

Vieras
Vai mikä mättää, kun palsta hidastelee ja tökkii aina? Eikö ne teininörtit osaa laittaa palstasoftaa kuntoon vai eikö niillä ole haluja tai kykyjä siihen?

Perkele...

Vanha palsta toimi paremmin vikoineenkin. :mad:

[QUOTE="SSS";23500439]Lopeta sinä palstailu, niin palsta ei sen jälkeen enää hidastele. Löydät varmasti jonkin toisen palstan valituksillesi.[/QUOTE]

Ota sä ne iltalääkkeesi. Mä jo luulin, että olisit joutunut ikuiseen banniin

[QUOTE="SSS";23500439]Lopeta sinä palstailu, niin palsta ei sen jälkeen enää hidastele. Löydät varmasti jonkin toisen palstan valituksillesi.[/QUOTE]

SSS:heart:Majuri

[QUOTE="SSS";23500469]Toivon ikuista bannia sinulle. Eivätkö modet ole tehtäviensä tasalla, kun täällä vieläkin roikut vinkumassa. :kieh:[/QUOTE]

Rakkaudesta se hevonenkin potkii:heart:

[QUOTE="SSS";23500469]Toivon ikuista bannia sinulle. Eivätkö modet ole tehtäviensä tasalla, kun täällä vieläkin roikut vinkumassa. :kieh:[/QUOTE]

:headwall: Jos olisin mode, niin bannia olisit saanut jo valovuosia sitten

Olen samaa mieltä majurin kanssa. On se nyt s*atana, kun tätä ei saada toimimaan! Luulis nyt että kun takana on kuitenkin iso lehtitalo, että niillä olis rahaa/kiinnostusta siihen että tämä toimisi, mutta ei tunnu olevan..

Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille aloitukseen laitettu :
Aiemmin tällä palstalla ollaan oltu tarkkoina siitä, ettei poliittista "markkinointia" sallita, myöskään vaalien alla. Onko tämä muuttunut vai miksi eräs näkyvä palstapersoona (Herra Majuri) saa omassa profiilikuvassaan mainostaa erästä puoluetta?

Satuin huomaamaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Aiemmin tällä palstalla ollaan oltu tarkkoina siitä, ettei poliittista "markkinointia" sallita, myöskään vaalien alla. Onko tämä muuttunut vai miksi eräs näkyvä palstapersoona (Herra Majuri) saa omassa profiilikuvassaan mainostaa erästä puoluetta?

Terävästi huomioitu.:xmas:

Laitoin sinusta modelle viestiä. Toivottavasti sinut bannataan.

Elä keuhkoa hani, verenpaine nousee.....
f010.gif

[QUOTE="joo";23505633]Ei niitä kiinnosta, itse asiassa ne nauttii siitä ku ihmisiä vituttaa : /[/QUOTE]
Kiinnostaa niitä, mutta tää palsta ei ole niillä just nyt top 1:nä. Selvittelevät tätä hitausongelmaa kyllä heti, kun muut työnsä antavat siihen tilaisuuden, joten siihen asti täytyy vaan yrittää kestää tai mennä vaikka katsomaan telkkaria, kuten mä aion kohta tehdä :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

:|

Uusimmat

Yhteistyössä