Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Olen minä..
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mulle saa pukata yksityisviestiä jos siltä tuntuu. Itsellä on kaksi CoA-poikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mulle saa pukata yksityisviestiä jos siltä tuntuu. Itsellä on kaksi CoA-poikaa.
Itse odotan uutta vauvaa (30+5)
Tutkittiinko sinua mitenkään seuraavassa raskaudessa, kun eka oli syntynyt. Onko puhuttu perinnöllisyydestä? Meille sanottu 2 %, mutta silti vähän mietityttää.. On ultrattu, 20 ja 26 viikolla ja kaikki näytti olevan ok. Vaikkakin viimeisessä ultrassa hieno laite, mutta myönsi, että ei osaa käyttää sydäntä tutkivaa osiota niin hyvin kuin kone antaisi myöten.
Onko nuo viat mahdollista edes näkyä ultrissa ennen syntymää?
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mulle saa pukata yksityisviestiä jos siltä tuntuu. Itsellä on kaksi CoA-poikaa.
Itse odotan uutta vauvaa (30+5)
Tutkittiinko sinua mitenkään seuraavassa raskaudessa, kun eka oli syntynyt. Onko puhuttu perinnöllisyydestä? Meille sanottu 2 %, mutta silti vähän mietityttää.. On ultrattu, 20 ja 26 viikolla ja kaikki näytti olevan ok. Vaikkakin viimeisessä ultrassa hieno laite, mutta myönsi, että ei osaa käyttää sydäntä tutkivaa osiota niin hyvin kuin kone antaisi myöten.
Onko nuo viat mahdollista edes näkyä ultrissa ennen syntymää?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:jos tulee toinen sydänkäpynen niin sitten tulee - en minä keskeyttänyt ois kuitenkaan
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:jos tulee toinen sydänkäpynen niin sitten tulee - en minä keskeyttänyt ois kuitenkaan
Niin en minäkään todellakaan keskeyttäisi. Mutta se, että tietää, mitä tuleman pitää, helpottaisi sitä arjen järjestelyä huomattavasti. Eikä voimia menis siihen shokkiin, silloin kun niitä tarvittas toimintaan.. Olis mukavempi käsitellä asia etukäteen ja sitten toimia, kun sen aika on.
En minä tuolla asialla ole kauheesti itseäni ressanut. Kun huomasin, sinut niin ajattelin vain kysyä, miten sinulla. Suuremmat murheet on nyt siinä, että raskausmyrkytys ei uusiutus..