K
Keittiönoita
Vieras
Luin hiljattain lehdestä toveista ja mietin, että olisi aika mukavaa osallistua itsekin toimintaan. Jos palstalla on jo aikapankin käyttäjiä, olisi kiva kuulla kokemuksia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis kyse on aikapankista. Ihmiset tarjoavat toisilleen palveluita. Yhden tunnin hinta on yksi tovi riippumatta siitä, mitä työtä olet sen tunnin tehnyt. Koiran ulkoilutus ja tietokoneen korjaaminen ovat siis saman arvoista työtä: 1 tovi/h. Aikapankkiin tienaat itse toveja sen mukaan, miten paljon olet jollekin toiselle aikapankkilaiselle työpanostasi tarjonnut. Niillä pankissa olevilla toveillasi voit sitten "ostaa" palveluita muilta aikapankkilaisilta.Kerro lisää, ole kiltti! Minulle vieras juttu.
Kuulostaa hyvältä! Olisin kyllä tuollaisesta kiinnostunut.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25433867:Siis kyse on aikapankista. Ihmiset tarjoavat toisilleen palveluita. Yhden tunnin hinta on yksi tovi riippumatta siitä, mitä työtä olet sen tunnin tehnyt. Koiran ulkoilutus ja tietokoneen korjaaminen ovat siis saman arvoista työtä: 1 tovi/h. Aikapankkiin tienaat itse toveja sen mukaan, miten paljon olet jollekin toiselle aikapankkilaiselle työpanostasi tarjonnut. Niillä pankissa olevilla toveillasi voit sitten "ostaa" palveluita muilta aikapankkilaisilta.
Tänne pitää rekisteröityä...en ole itse vielä ehtinytKuulostaa hyvältä! Olisin kyllä tuollaisesta kiinnostunut.
Ajatus ainakin kuullostaa niin hyvältä - lukemani perusteella - että keväällä voisi harkita aikapankkiin liittymistä.Minäkin oon rekkautunu, en oo käyttäny vielä... Kaveri käyttää paljon ja on ollu hyviä kokemuksia (Mikkeli)
Kiitos, käyn tuota tutkimassa!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25433894:Tänne pitää rekisteröityä...en ole itse vielä ehtinyt
Suomen aikapankit | Sivuilla esitellään Suomen aikapankkeja
Toivottavasti muistanAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25433952:Minuakin kiinnostaa kovasti. Kerro, Keittis, sitten miltä se vaikuttaa, jos tuonne rekkaudut.![]()