onko palelu ja poskien kuumotus raskauden ensioireita?

hemuli
No mulla oli palelua, pissatti koko ajan, paineen tunne alavatsalla, rinnat kipeät jne. Mutta sieltä ne menkat taas tuli. Eli ei kaikki oireet aina viittaa raskauteen.. ikävä kyllä.
 
vieras
jos sun kierto on täsmällisesti ton 40 päivää niin eihän sulla oo oviskaan ollu ku nelisen päivää sitten. Joten ei testin pitäs mitään näyttääkään.. eikä raskausoireitakaan voi oikeen tulla ennen kiinnittymistä.
 
hupsuhäntä
Miksi testasit jo nyt jos kuukautiset ei ole vielä myöhässäkään?

Noi oireet voi olla menkkojakin ennen,että en kyllä pelkästään noiden perusteella raskautta epäilisi.
 
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos sun kierto on täsmällisesti ton 40 päivää niin eihän sulla oo oviskaan ollu ku nelisen päivää sitten. Joten ei testin pitäs mitään näyttääkään.. eikä raskausoireitakaan voi oikeen tulla ennen kiinnittymistä.
Joo.. ei ole älyn jättiläinen tämä ap! Taitaa ovis oireilla vielä.
 
haisuli
No olen kyllä kuullut että posket "hehkuu" juuri lämmön nousuta jos on raskaana. MUTTA, sulla on kyl kierto viel niin aikaisessa että eivät ole raskaudesta johtuvia. Ovulaation jälkeen on siis normaalia että lämmöt nousee ja palelee kun keltarauhanen jyllää. Se voi aiheuttaa myös muita oireita (tissiarkuutta, pahoinvointia ym) Joten sen tietää vasta kun menkat pitäisi alkaa... valitettavasti :(

Tsemppiä kovasti :)
 
haisuli
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos sun kierto on täsmällisesti ton 40 päivää niin eihän sulla oo oviskaan ollu ku nelisen päivää sitten. Joten ei testin pitäs mitään näyttääkään.. eikä raskausoireitakaan voi oikeen tulla ennen kiinnittymistä.
Joo.. ei ole älyn jättiläinen tämä ap! Taitaa ovis oireilla vielä.
No ei kai kaikki voi olla niin perehtyneitä tähän juttuun. Ei tarvi noin ilkeesti kommentoida. Vai tiedätkö itse kaikesta kaiken?
 
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos sun kierto on täsmällisesti ton 40 päivää niin eihän sulla oo oviskaan ollu ku nelisen päivää sitten. Joten ei testin pitäs mitään näyttääkään.. eikä raskausoireitakaan voi oikeen tulla ennen kiinnittymistä.
Joo.. ei ole älyn jättiläinen tämä ap! Taitaa ovis oireilla vielä.
No ei kai kaikki voi olla niin perehtyneitä tähän juttuun. Ei tarvi noin ilkeesti kommentoida. Vai tiedätkö itse kaikesta kaiken?
En mutta jokaisen naisen tulisi tietää edes perusasiat kuukautiskierrosta..
 
Testaa vaan jos kierto epäsäännöllinen, niin minäkin teen kun ei malta ootella. Nytkin pärähti plussa ja nyt mennään tasan 7+0 :heart: Jos ei talous kaadu pariin raskaustestiin niin siitä mitään haittaa ole. Jännitystä elämään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos sun kierto on täsmällisesti ton 40 päivää niin eihän sulla oo oviskaan ollu ku nelisen päivää sitten. Joten ei testin pitäs mitään näyttääkään.. eikä raskausoireitakaan voi oikeen tulla ennen kiinnittymistä.
Joo.. ei ole älyn jättiläinen tämä ap! Taitaa ovis oireilla vielä.
No ei kai kaikki voi olla niin perehtyneitä tähän juttuun. Ei tarvi noin ilkeesti kommentoida. Vai tiedätkö itse kaikesta kaiken?
En mutta jokaisen naisen tulisi tietää edes perusasiat kuukautiskierrosta..
anteeksi jos ärsytin!ennen tiesin kyllä kiertoni mutta enää en kun kierto tosiaan aivan sekaisin kuopuksen imetyksen jäljiltä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:
mulla on kierto tosi epäsäännöllinen,vaihtelee 30-50pv,niin ajattelin jo testailla.ja kun olen sellainen hätähousu..
Tiiätkö yhtään millon sulla on ollu ovis? Jos tiedät niin siitähän pystyt laskeen kierron pituuden, kun oviksesta tavallisesti menee noin 14 päivää menkkojen alkuun. Ja jos sun kierto on joskus 50, niin voihan olla, ettei koko ovista oo vielä ees ollut. Suosittelen lämpimästi ovistikkujen kokeilua, jos te lasta kerran yritätte ja kierto heittelee noin paljon. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Testaa vaan jos kierto epäsäännöllinen, niin minäkin teen kun ei malta ootella. Nytkin pärähti plussa ja nyt mennään tasan 7+0 :heart: Jos ei talous kaadu pariin raskaustestiin niin siitä mitään haittaa ole. Jännitystä elämään :D
hennoon kyllä laittaa pari euroa testiin,jos sillä jo saisi jo varmuuden! =)
 
Poskien kuumotuksesta en ole varma, mutta palelu on kyllä mulla ainakin ollut raskauden merkkejä.
Nimim. hellepäivänä villatakkiin pukeutunut
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:
mulla on kierto tosi epäsäännöllinen,vaihtelee 30-50pv,niin ajattelin jo testailla.ja kun olen sellainen hätähousu..
Tiiätkö yhtään millon sulla on ollu ovis? Jos tiedät niin siitähän pystyt laskeen kierron pituuden, kun oviksesta tavallisesti menee noin 14 päivää menkkojen alkuun. Ja jos sun kierto on joskus 50, niin voihan olla, ettei koko ovista oo vielä ees ollut. Suosittelen lämpimästi ovistikkujen kokeilua, jos te lasta kerran yritätte ja kierto heittelee noin paljon. :)
mä luulen että se oli n. 9 pv sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahoton mirri:
Testaa vaan jos kierto epäsäännöllinen, niin minäkin teen kun ei malta ootella. Nytkin pärähti plussa ja nyt mennään tasan 7+0 :heart: Jos ei talous kaadu pariin raskaustestiin niin siitä mitään haittaa ole. Jännitystä elämään :D
hennoon kyllä laittaa pari euroa testiin,jos sillä jo saisi jo varmuuden! =)
Nonii, anna sitten mennä vaan!! Mä tein esikoisesta monen mielestä liian aikaisin, useempi päivä ennen ku ois AIKAISINTAAN pitänyt mensujen alkaa (epäsäännöllinen kierto mullakin) mut aattelin yrittää kun oireita oli, hikoilua hikoilun perään ja olis ollut sellainen ryyppyreissu tiedossa et oksat pois, onneks tein ku haalee plussa tuli ja reissu jäi tekemättä kiitos hätäilyni :D
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Schornsteinfeger:
Poskien kuumotuksesta en ole varma, mutta palelu on kyllä mulla ainakin ollut raskauden merkkejä.
Nimim. hellepäivänä villatakkiin pukeutunut
Muttta palelu enteilee myös alkavia menkkoja, ainakin mulla.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja iidanaada:
mulla on kierto tosi epäsäännöllinen,vaihtelee 30-50pv,niin ajattelin jo testailla.ja kun olen sellainen hätähousu..
Tiiätkö yhtään millon sulla on ollu ovis? Jos tiedät niin siitähän pystyt laskeen kierron pituuden, kun oviksesta tavallisesti menee noin 14 päivää menkkojen alkuun. Ja jos sun kierto on joskus 50, niin voihan olla, ettei koko ovista oo vielä ees ollut. Suosittelen lämpimästi ovistikkujen kokeilua, jos te lasta kerran yritätte ja kierto heittelee noin paljon. :)
mä luulen että se oli n. 9 pv sitten.
Kylläpä ne sitten voi jo vaikka ollakin raskausoireita, vaikkei testissä ihan vielä näykään. Pidetähän peukkuja. :)
 

Yhteistyössä