Kuuten asti mulla..Joo on se aina ruukannu aamu tullaAlkuperäinen kirjoittaja minde :Heippa hei!! Täällä olis yövuoroa 7 saakka jäljellä. Kyllä tää tästä menee.....aina se aamu on tullut. =)
on se mukavaa, että joku muukin valvooAlkuperäinen kirjoittaja Fatsi:Jaksaa vielä kolme tuntia...??vielä kaksi yötäkin ois tän jälkeen..
äläs nyt viitsi leuhottaa, mutta onneksi mulla loma vasta edessäpäin syksyllä ja mehtyyaikaan ja pääsee metsälle, vaikka nainen olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Ihana kun jaksatte töitä paiskia öisin
Tää heräs taas uuteen lomapäivään .
Minä oon puolet lomasta pitäny jo,mutta neljä viikkoa vielä töitä ja sitten ois pari viikkoa lomaaAlkuperäinen kirjoittaja yökkö:äläs nyt viitsi leuhottaa, mutta onneksi mulla loma vasta edessäpäin syksyllä ja mehtyyaikaan ja pääsee metsälle, vaikka nainen olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Ihana kun jaksatte töitä paiskia öisin
minulla 4 viikkoa yes, ääh kello kutsuu, täytyypi mennä viivanaAlkuperäinen kirjoittaja Fatsi:Minä oon puolet lomasta pitäny jo,mutta neljä viikkoa vielä töitä ja sitten ois pari viikkoa lomaaAlkuperäinen kirjoittaja yökkö:äläs nyt viitsi leuhottaa, mutta onneksi mulla loma vasta edessäpäin syksyllä ja mehtyyaikaan ja pääsee metsälle, vaikka nainen olenkin.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Ihana kun jaksatte töitä paiskia öisin