Onko pakko mennä nukkumaan miehen luo vai saanko jäädä sohvalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekava

Vieras
On niin negatiivisia fiiliksiä miestä kohtaan taas, etten millään haluaisi mennä samaan sänkyyn nukkumaan.

Meillä on niin paljon tavallaan suuriakin ongelmia, joita emme taida omin voimin osata ratkaista ja ulkopuolista apua emme osaa hakea :(

Ero on taas risteillyt mielessä pitkään.

Mä nukun monestikkin muualla ku miehen vieressä. Ja vaikka miestä rakastanki niin joskus se silti on vaan parempi että mä tai mies nukkuu erihuoneessa. Mitä sitä muille selitteleen.
Monta yötä olen viettäny lastenhuoneen lattialla,ihan vaan lasten pelkojen takia tai pojan sängyssä että poika saa olla isän vieressä.

Mä taas olen huomannu, että fyysinen läheisyys (vaikkei edes ihan kyljessä kiinni olis) lähentää henkisestikin, eli ite menisin riidasta huolimatta viereen, vaikka irvistellen. Aamulla vois sitten olla taas parempi mieli ja yhteistyökykyisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisin sanoa...:
Voi itku kun mulla on ikävä mun miestäni. Jota ei enää ole. Älä nku sohvalla, hyvä ystävä jos voit nukkua vieressäkin. Elämä on niin lyhyt.

No niin,mutta mutta vaikka elämä on lyhyt niin ei aina voi ajatella tuolta kannalta.

:( Halaus ja osaanotto sinulle ja perheellisi.

Yhteistyössä