onko pakko jos ei haluu....

Siipien havinaa

Aktiivinen jäsen
08.03.2008
3 110
0
36
onko mun pakko imuroida tänään...kun huomenna neuvolantäti tulee käymään kotikäynnillä....3-vuotisneuvola.....täällä tulevat KAIKILLE kotiin...mut kun mä en haluu..eilen oli kuumetta mulla 38,6 C...ja en tahtos sen nousevan taas...eli onko pakko :xmas: |O

älä nyt järkyty, ap hyvä, mutta miusta tuntuu että se täti tulee kahtomaan siun lasta.
ei se varmaankaan lattioita ala nuolemaan..? eihän?
missä päin on niin paljon resursseja terveydenhuollossa että on varaa antaa terkkatätien laukata kotikäynneillä? :o *kade*

ahaa ...tuli enemmän vastauksia....siis EN imuroi.... :saint: :hug: ...täällä etelä-pohjanmaalla tulevat tosiaan kaikille kotiin, niin tai meidän kunnassa/kaupungissa...ja kiva niin....voi toi papupata puhuakkin jotain...toisin kuin neuvolassa olis vaan istunut hiljaa mun sylissä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kuu-akka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ei ole pakko. Vie imuri naapuriin.

toi oli hyvä:laugh: mitähä naapuri meinais.....
... täs on teil imuri, mua ei ny haluta ku on vähä pääkin kipee... :laugh:

Jos mulle joku tois imuriaan niin tietäisin heti mistä on kyse, enkä tarjoaisi takaisin. Hakee kun huvittaa taas :D

No ei todellakaan ole pakko!!
Mäkin tässä istuksiessani pohdin jaksaisko nostella noi lelut ja vehkeet lattioilta mutta mietin sitten että mitä suotta, kun ei kertakaikkiaan huvita. Maanantaisin saa olla haluton ja laiska :whistle:

eikö sille neukantätille vois soittaa ja pyytää tulemaan toiste, jos kerran kipeä olet? ei sekään varmaan halua vaivaksi olla ja toisaalta ei ehkä myöskään tartuntaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö sille neukantätille vois soittaa ja pyytää tulemaan toiste, jos kerran kipeä olet? ei sekään varmaan halua vaivaksi olla ja toisaalta ei ehkä myöskään tartuntaa.

hmm..hyvä pointti....eipäs sitten tullut itselle mieleen..oompas mä tollo :ashamed: ...soitampas nyt heti :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
noh niih...soitettu on...ja täti sano että on jo saanut tartunnan ja ei sitä haittaa...eikä siis muakaan...kunhan vaan sitten illalla nostelen suurimmat roskat pois ja järjestelen :xmas: :D

Ei kait se noin sentäs sanonut.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
noh niih...soitettu on...ja täti sano että on jo saanut tartunnan ja ei sitä haittaa...eikä siis muakaan...kunhan vaan sitten illalla nostelen suurimmat roskat pois ja järjestelen :xmas: :D

Ei kait se noin sentäs sanonut.. :o

:laugh: :laugh: ...no en tietenkään...sanoin vaan että ollan oltu kipeitä...että haitaako se...ja että HÄN ei tarttuisi... :saint:

Yhteistyössä