A
a.p.
Vieras
Vauva on n. 2kk. Imetys alkaa viedä multa iteltä totaalisesti voimat. Vauva roikkuu tissillä koko ajan. En itse pysty edes syömään tai tekemään mitään. Mies on reissuhommissa, hänestäkään ei siis ole apua. Imetys vie suurimman osan mun ajasta, minnekään ei pääse kun vauva alkaa itkeä tissiä. Tutti ei oikein kelpaa, sieltä kun ei tule mitään. Itseäni imetys jo hermostuttaa todella ja se on mennyt itkuksi ja hampaiden kiristelyksi enkä nauti puuhasta yhtään.
Maitoa kyllä tulee todella runsaasti. Olenkin muutamaan otteeseen pumpannut ja antanut vauvalle pullosta ja hän syö hyvin niin eikä kitise enää tissin perään vaan nukkuu hyvin.
Imetys on ollut mulle tärkeä juttu ja olen ollut tyytyväinen kun maitoa tulee hyvin mutta nyt tuntuu että olen ihan lopussa. Olisiko paha juttu jos siirtyisin pumppaamaan maitoa ja antaisin silloin tällöin pullosta?
Maitoa kyllä tulee todella runsaasti. Olenkin muutamaan otteeseen pumpannut ja antanut vauvalle pullosta ja hän syö hyvin niin eikä kitise enää tissin perään vaan nukkuu hyvin.
Imetys on ollut mulle tärkeä juttu ja olen ollut tyytyväinen kun maitoa tulee hyvin mutta nyt tuntuu että olen ihan lopussa. Olisiko paha juttu jos siirtyisin pumppaamaan maitoa ja antaisin silloin tällöin pullosta?